ارور یخچال اسنوا

برخی از ارورهای یخچال فریزر اسنوا را میتوان با خاموش روشن کردن و یا با روش های ساده برطرف کرد اما گاهی نیاز به مراجعه متخصص برای تعویض یا تعمیر قطعات وجود دارد.

ارورهای یخچال فریزر و سایدبای ساید اسنوا / علت ها و روش برطرف کردن

یخچال فریرزها و ساید بای ساید های اسنوا مشابه برندهای مطرح دنیا این امکان را برای شما به وجود آورده اند که بتوانید معایب ایجاد شده برای یخچال فریزر خود را به صورت حدودی تشخیص دهید و بدنید در صورت بروز مشکل در کدام منطقه و یا قطعات ممکن است مشکل ایجاد شده باشد.

سیستم عیب یابی خودکار یخچال فریزرهای اسنوا که با نمایش اعداد و حروف انگلیسی بر روی نمایشگر یخچال فریزر عمل میکند، در ابتدا برای راحت تر کردن عیب یابی توسط کارشناسان ایجاد شدند.

چرا که اساسا مشکل به صورت دقیق توسط خود یخچال فریزر قابل تشخیص نیست و برای عیب یابی دقیق نیاز به کارشناس متخصص وجود دارد و این سیستم تنها به شما و تکنسین کمک میکند مشکل را با سرعت و دقت بیشتری تشخیص دهند.

در این مقاله از فیکسی به بررسی ارورهای یخچال فریزرها و ساید بای سایدهای اسنوا و در واقع دو تا از پرفروش ترین و پرکاربردترین مدل های آنها، یعنی اسنوا 810 و اسنوا 676 میپردازیم.

البته این ارورها قابل تعمیم به دیگر مدلهای یخچال فریزر و یساید اسناو هستند و میتوانید برای مدل های دیگر برند اسنوا از این اطلاعات استفاده نمایید.
در صورتی که نیاز به مراجعه و یا مشاوره کارشناس وجود دارد، متخصصین فیکسی به صورت 24 ساعته در تمام روزهای هفته آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

ارور یخچال فریزر اسنوا 810

یخچال فریزرهای اسنوا 810 که از پرفروش ترین مدله ای اسنوا هستند، به صورت کمبی و دارای سیستم Twin Cooling میباشند.

به این معنی که یخچال و فریزر به صورت جداگانه سرما تولید کرده و دو سیستم مجزا دارای اواپراتور، سنسور، فن و سیستم برفک زدایی و یک موتور دارند.

ارور ظرفشویی بوش | همه خطاهای ماشین بوش و رفع آنها

ارور یخچال اسنوا F1 مدل 810

علت: این ارور نشان میدهد اواپراتور گرم شده است و به اندازه کافی سرد نیست. اسنوا 810 دارای دو اواپراتور در یخچال و فریزر است. چنانچه هر کدام از این دو اواپراتور یخ یا برفک زده باشند این ارور به نمایش در میاید.
در صورت ادامه این مشکل یخچال فریزر سرمای خود را به مرور از دست خواهد داد.

یخ زدگی اواپراتور میتواند ناشی از مشکل گازی یا سیستم دیفراست یا برفک زدایی باشد.
رفع عیب: برای برطرف کردن این ارور و تعمیر یخچال نیاز به مراجعه کارشناس وجود دارد.

ارور F2 یخچال فریزر اسنوا 810

علت: این ارور مربوط به خرابی سنسور محیطی فریزر است. در صورت خرابی سنسور فریزر، دمای فریزر به درستی نشان داده نشده و فریزر گرم یا سرد خواهد شد.
رفع عیب: برای برطرف کردن این ارور باید سنسور فریزر تعویض شود.

تعمیر یخچال امرسان در کرج | نمایندگی ۲۴ ساعته تعمیرات همه مدل ها

ارور F3 یخچال فریزر اسنوا 810

علت: این ارور خرابی سنسور محیطی یخچال را نشان میدهد. در صورت خرابی سنسور یخچال، دمای یخچال به درستی نمایش داده نشده و نمیتوان دمای یخچال را تنظیم کرد و موتور نیز در رسیدن به دمای مطلوب به درستی کار نخواهد کرد.
رفع عیب ارور یخچال اسنوا: سنسور یخچال باید بررسی و در صورت نیاز تعویض شود.

ارور F4 یخچال فریزر اسنوا 810

علت: سنسور اواپراتور فریزر که در واقع بخشی از سیستم برفک زدایی یخچال فریزر است دچار مشکل شده است. در این صورت عمل برفک زدایی فریزر به درستی انجام نمیشود.

توجه داشته باشید عمل نکردن سیستم دیفراست یا برفکزدایی همیشه باعث برفک زدن بسیار زیاد و قابل رویت دستگاه نمیشود و گاهی فقط اواپراتور که در دیدرس شما نیست دچار یخ زدگی شده و عملکرد فریزر ار نظر سرمادهی را دچار مشکل میکند.
رفع عیب: سنسور اواپراتور فریزر باید تعویض شود.

نمایندگی یخچال هیمالیا تعمیر در تهران و کرج

ارور F5 یخچال فریزر اسنوا 810

علت: این ارور نشان دهنده خرابی سنسور اواپراتور یخچال است. سنسور اواپراتور یخچال بخشی از سیستم برفک زدایی یخچال میباشد و در صورت خرابی، اواپراتور برفک زده و عملکرد درستی از نظر سرمادهی نخواهد داشت.
رفع عیب ارور یخچال اسنوا: سنسور اواپراتور یخچال باید بررسی و تعویض شود.

ارور F6 یخچال فریزر اسنوا 810

علت: این ارور زمانی به وجود میاید که سنسور محیط یا سنسوری که خارج از کابین قرار دارد دچار خرابی شده باشد.
رفع عیب: سنسور باید تعویض شود.

ارور F7 یخچال فریزر اسنوا 810

علت: این ارور مربوط به خرابی فن فریزر است.
فن فریزر که وظیفه گردش هوای سرد و یکنواخت ساختن دمای فریزر را بر عهده دارد در صورت خرابی، میتواند سبب بروز اختلال در سرمادهی فریزر شود.
رفع عیب ارور یخچال اسنوا: برای رفع این ارور باید فن فریزر بررسی و در صورت نیاز تعویض شود.

نمایندگی یخچال الکترواستیل | هزینه تعمیرات و نصب در محل

ارور F8 یخچال فریزر اسنوا 810

علت: این ارور مربوط به خرابی فن یخچال است.
فن داخل یخچال وظیفه گرداندن هوای سرد و یکنواخت ساختن دمای داخل یخچال را بر عهده دارد. در صورت خرابی این قطعه سرما دهی یخچال دچار مشکل شده و یا سرما به صورت یکنواخت در یخچال گردش نمیکند.

رفع عیب: برای رفع این ارور فن یخچال باید بررسی شده و در صورت نیار تعویض شود.

ارور F9 یخچال فریزر اسنوا 810

علت: این ارور مربوط به خرابی هیتر یا المنت فریزر است.
هیتر یا المنت فریزر که بخشی از سیستم برفک زدایی فریزر است در صورت خرابی یاعث اختلال در برفک زدایی فریزر شده و سرمادهی به درستیانجام نخواهد شد.
رفع عیب ارور یخچال اسنوا: هیتر فریزر باید برریب و تعویض شود.

ارور Fa یخچال فریزر اسنوا 810

علت: این ارور مربوط به خرابی هیتر یا المنت یخچال میباشد.
هیتر یا المنت یخچال که مروبط به سیستم برفک زدایی یخچال و قطعه از سیکل برفک زدایی ست در صورت خرابی میتواند در سرمادهی یخچال اختلال ایجاد کند.

رفع عیب ارور یخچال اسنوا: هیتر یخچال باید بررسی شده و در صورت نیاز تعویض شود

5/5 - (4 امتیاز)

همین حالا درخواست خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *