همین حالا درخواست خود را ثبت کنید

بوش

همین حالا درخواست خود را ثبت کنید

مراحل درخواست نصب سرویس تعمیر ماشین لباسشویی

ثبت درخواست

ثبت درخواست

ابتدا درخواست خود را به صورت تلفنی و یا آنلاین ثبت کنید.

تماس کارشناسان مشاوره

تماس مرکز پشتیبانی و مشاوره

متخصصین مشاوره, جهت ارائه مشاوره و رفع تلفنی مشکل و در نهایت اعلام هزینه با شما تماس میگیرد.

تعیین زمان مناسب جهت مراجعه

هماهنگی زمان مراجعه

در صورت عدم امکان رفع مشکل به صورت تلفنی, تکنسین طبق زمانبندی شما جهت رفع مشکل مراجعه میکند.

مراجعه کارشناس

مراجعه تکنسین

تکنسین مربوط به برند دستگاه به محل اعزام شده و مشکل را در کوتاهترین زمان ممکن و در حداقل مراجعه برطرف می‌کند.

تماس رضایت

تماس رضایت

پس از مراجعه و اتمام کار تکنسین, مرکز رضایت مشتریان جهت اطمینان از کسب رضایت شما مشتریان عزیز با شما تماس می‌گیرند.

تماس با فیکسی

تعمیر یخچال بوش

نصب، تعمیر و سرویس دوره ای انواع یخچال فریزرهای بوش

خدمات نصب, سرویس و تعمیر یخچال فریزر بوش خود را به متخصصین حرفه‌ای فیکسی بسپارید.

فیکسی با در اختیار داشتن تیمی از متخصصین مجرب، ارائه مشاوره تخصصی را ممکن ساخته و در صورت نیاز به مراجعه حضوری نزدیکترین تکنسین را به محل شما اعزام می‌کند. پس از مراجعه تکنسین با شما تماس میگیریم تا مطمئن شویم موفق به کسب رضایتتان شده‌ایم. جهت استفاده از خدمات فیکسی تنها کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین یا تلفنی ثبت کنید. 

مشاوره قبل از اعزام
مطابق با نرخ اتحادیه
گارانتی 90 روزه خدمات
نمایندگی مجاز
تعمیر در محل
اعزام سریع کارشناس

تعمیرات لوازم خانگی بوش

معتبرترین شرکت و نمایندگی تعمیرات یخچال بوش

ما با بیش از 15 سال تجربه و در اختیار داشتن متخصصین تحصیلکرده و مجرب، با بیش از 2500 مشترک فعال همواره رضایت مشتریان را به همراه داشته‌ایم.

تماس با فیکسی
پشتیبانی 24 ساعته

پاسخگویی 24 ساعته

نصب, سرویس و تعمیر انواع یخچال فریزرهای ال‌جی

جنرال الکتریک

نصب, سرویس و تعمیر انواع یخچال فریزرهای جنرال الکتریک

سامسونگ

نصب, سرویس و تعمیر انواع یخچال فریزرهای سامسونگ

تعمیر-سامسونگ
یک

تعمیر ساید بای ساید بوش

تیم حرفه ای ما اینجاست تا در هر کجای کرج و تهران هستید فقط با یک تماس در زمانیکه شما تعیین می‌کنید به محل شما اعزام شود.

دو

تعمیر یخچال فریزر بوش

نگران یخچال های معمولی برند بوش خود نباشید ما در کمترین زمان ممکن مشکل شما را حل خواهیم کرد.

سه

تعمیر یخچال دو قلو بوش

تعمیر یخچال فریزرهای دوقلوی بوش از دیگر خدماتی ست که فیکسی ارائه میدهد.

بزرگترین نمایندگی تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید بوش

اینجا تعمیرگاه مجاز انواع یخچال فریزرهای بوش در تهران و کرج است

تایید شده
عیب یابی و اعلام هزینه
تایید شده
نصب یخچال و فریزر
تایید شده
سرویس های ادواری
تایید شده
تعمیر و تعویض قطعات

نمایندگی نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید بوش در محل

متخصصین حرفه ای فیکسی بعد از تماس مشتری به عیب یابی و بررسی کامل ساید شما اقدام به مشخص نمودن کامل عیوب احتمالی دستگاه شما کرده و بعد از صحبت با مشتری  به انجام تعمیرات خواهند نمود. همچنین می توانید همه مراحل تعمیر محصول خود را در جریان کامل قرار بگیرید.

 

نمایندگی تعمیر یخچال بوش

تعمیرات یخچال بوش توسط تیم ما با استفاده از قطعات فابریک انجام می‌شود. تعمیرکار آموزش دیده ما به صورت تخصصی به تعمیر این وسیله برقی شما می پردازد و به افزایش طول عمر دستگاه شما کمک می کند. همه خدمات تعمیر بوش در محل مشتری انجام می گردد که خطراتی همچون انتقال دستگاه  و آسیب دیدن آن را تهدید نکند.

خدمات فیکسی برای تعمیر یخچال فریزر بوش

  •  روشن نشدن یخچال
  • خنک نکردن قسمت یخچال یا فریزر
  • صدای زیاد
  • شارژ گاز
  • خرابی کمپرسور یا موتور
  • خراب شدن صفحه دیجیتالی 
  • رفع مشکل اواپراتور
  • تعمیر و تنظیم سنسورهای حرارتی
  • تعمیر و تعویض تایمر
  • تعویض المنت یا هیتر دیفراست
  • تعویض برد الکترونیکی
  • تعمیر برد و ساید بای ساید
  • تعمیر برد یخچال
  • هشدارهای پی در پی

سوالاتی که ممکن است در مورد تعمیر یخچال بوش داشته باشید

  1. دستگاه را از برق درآورده و اتصالات سنسور را بررسی کنید.
  2. اگر  دستگاه  آسیب‌دیده باشد، سیم را تعویض کنید.
  3. اگر اتصال سیم به ‌درستی انجام ‌شده باشد، سنسور دمای محفظه فریزر را عوض کنید.
  1. در دستگاه هایی که ساید بای ساید هستند بوش از سیستم نو فراست و ضد یخ زدن استفاده‌ می‌کند.
  2. به یاد داشته باشید که احتمال خرابی در قسمت دیفراست می باشد. همچنین در صورت مشاهده برفک زدن، باید دقت کنید که عمل دیفراست انجام نمی شود و باید ترمودیسک، هیتر و برد الکترونیکی توسط تعمیرکار مرکز تعمیرات یخچال بوش در محل چک شود.

از دلایل پوسیدگی درب یا هر قسمتی از یخچال رطوبت یا خیسی دائمی آن منطقه است. نکته مهم این است که با دیدن کوچکترین لکه یا پوسیدگی باید سریعا بدون وقفه به تعمیر آن بپردازید تا گسترش پیدا نکند. 

برای جلوگیری از پوسیدگی موارد زیر را انجام دهید: 

  1. محفظه داخل و زیر آبسردکن را سعی کنید همیشه خشک نگه دارید تا دچار پوسیدگی نشود. 
  2. شیر برقی قطعه‌ای است که با فشار دادن پدال آب جریان آب را برقرار و با رها کردن پدال آب, جریان را قطع می‌کند. شیر برقی که خراب و معیوب شده را به سرعت تعویض کنید. 
  3. بهتر است که از قراردادن گاز و یخچال کنار هم جلوگیری کنید تا رطوبت و حرارت اجاق باعث پوسیدگی این وسیله گران قیمت نشود. 
  4. درون یخچال را دست کم نگیرید و همیشه سعی کنید آن را تمیز و خشک نگه دارید. 
  5. اگر ترک خوردگی یا حتی شکستگی درون کابین این وسیله دارید حتما سریع تر آن را برطرف کنید. 

نکته اگر میزان پوسیدگی خیلی کم است با مقداری جوش شیرین و آب خمیری درست کنید و روی محل مورد نظر بمالید بعد از گذشت 5 ساعت خمیر را پاک کنید و با مسواک یا قاشق آن محل را تمیز کنید. 

نه تنها دستگاه های مارک بوش بلکه تمامی یخچالها به دلیل اینکه کمپرسورهای آنها لوازم و قطعات مکانیکی هستند و کار آنها زیاد است داغ می‌شوند. اگر گرما کما یا معمولی اطراف موتور یخچال احساس می‌کنید زیاد نگران نباشید و این امر طبیعی است. اما اگر میزان گرما بسیار زیاد است نشان دهنده خوب کار نکردن این قطعه است و باید سریع تر تکنسین حرفه ای را خبر کنید. 

علتهای داغ شدن کندانسور : 

1- خرابی موتور یا فن کندانسور

همانطور که می دانید وظیفه فن در هر جایی خنک نگه داشتن است. به هر دلیلی  فن درست کار نکند گاز سرمازا از حالت استاندارد خارج می شود و موتور داغ می کند. 

2- باز ماندن درب یخچال 

در خانه هایی که تعداد افراد خانواده زیاد است و یا افراد درب یخچال را زیاد باز و بسته می کنند و یا حتی به مدت بسیار طولانی درب باز می ماند موتور دستگاه برای اینکه دما را متعادل نگه دارد و بتواند سرمای لازم را برای کابین داخل فراهم کند دوبرابر کار می کند و این کارکرد بیش از اندازه باعث گرم شدن بیش از اندازه موتوز می شود. 

3- یخچال را در جای مناسب قرار نداده اید؟ 

اگر این دستگاه که باعث ایجاد سرما می شود در کنار یک وسیله دیگر مانند گاز باشد به مرور زمان رطوبت هوا را به داخل راه می دهد و دیگر نمی تواند به خوبی سرما تولید کند و باز موتور زحمت زیادی برای جبران سرمای داخل یخچال باید بکشد و داغ می کند. 

4- یخچالتان چند ساله است؟ 

موتور این دستگاه اگر بسیار قدیمی باشد و سرویس نشده باشد هزینه مصرف آن بالاتر می رود و همچنین کارایی لازم را نخواهد داشت. 

 

سوالات شما درباره تعمیرات یخچال فریزرهای بوش

بله اعزام کارشناس و تکنسین در محل است و نیازی نیست که دستگاه خود را جابجا کنید. تمام تعمیرکاران به منزل شما خواهند آمد و دستگاه را بررسی خواهند کردو به شما مشکل را گزارش خواهند داد. در مرحله بعد به شما اعلام هزنیه می‌کنند و بعد از آن اگر شما اعلام رضایت کنید، آنها شروع به کار خواهند کرد.

بعد از انجام کار یخچال شما در حضورتان تست خواهد شد.

هزینه تعمیر لوازم خانگی به عوامل زیادی از قبیل مدل و دستگاه و قطعه معیوب بستگی دارد. علاوه بر آن بدون عیب یابی دقیق نمیتوان هزینه تعمیر را اعلام کرد. معمولا بعد از مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین پس از عیب یابی توسط تکنسین مشخص می‌شود که چقدر هزینه لازم است. نگران نباشید تمامی هزینه ها زیر نظر شرکت انجام شده و طبق تعرفه اتحادیه میباشد.

از زمانی که با تماس بگیرید مشاورین ما نزدیک ترین تکنسین را برای تعمیر به محل شما اعزام خواهند کرد. این مدت زمان ممکن است از نیم ساعت تا 3 ساعت بسته به محل زندگی شما متفاوت باشد.

بله؛ تمامی خدمات ارائه شده توسط فیکسی به مدت 6 ماه یا 180 روز ضمانت میشوند و در صورت بروز مجدد مشکل به صورت رایگان برطرف خواهد شد. همچنین مرکز پشتیبانی همیشه در خدمت شماست.

تامین قطعات اورجینال با وجود تحریم ها به دغدغه بسیاری از مشتریان لوازم خانگی خارجی تبدیل شده است. به دلیل وجود ضمانت خدمات، تمامی قطعات استفاده شده از بالاترین کیفیت برخوردار بوده و در صورت اماکن اورجینال هستند.

ارائه فاکتوری که زمان انجام کار و مدت گارانتی را مشحص کند از وظایف ماست که به همراه مبلغ تایید شده توسط شرکت برای مشتریان اطمینان خاطری دوچندان ایجاد میکند.

ما در فیکسی تعمیر یخچال در کرج تمام تلاشمان این است که تمام مناطق کرج را پوشش دهیم. از مناطق استان البرز که ارائه خدمات در آنها انجام میشود عبارتند از: 

گوهردشت – عظیمیه – فردیس – مهرشهر – اندیشه – ملارد- گلشهر – کلاک – باغستان – شاهین ویلا – حصارک – کمالشهر – مارلیک – منظریه – مهرویلا – دهقان ویلا – محمد شهر – حصار – ماهدشت – منظریه – وحدت – جهانشهر – بنفشه – خلج آباد – مصباح – کارخانه قند – رزکان – کیانمهر – سهرابیه – برغان ، خیابان ولیعصر ، اسلام آباد ، خیابان بهار ، خیابان چالوس – باغستان غربی ، بیدار چشمه ، حصارک بالا ، حیدر آباد ، شهرک گلدشت ، پیشاهنگی ، شهرک طالقانی ، شاهین ویلا ، صوفی آباد ، شهرک ظفر- گلشهر، درختی ، میدان عطار ، گلزار ، انوشیروان ، حصارک پایین ، رضا شهر ، شهرک ولیعصر ، شهرک قائمیه ، شهرک گلها –  شهرک رسالت عظیمیه، حصار بالا، سرجوی، جهانشهر، بلوار جمهوری شمالی، کوی کارمندان شمالی، کوی اتحادمنطقه 2 شهرداری: همت آباد، ویلا، کوی بنفشه، خلج آباد، اکبر آباد، کوی شقایق، حسین آباد، شهرک ذوب آهن، سرحدآباد، شهر صنعتی، شهرک شیخ سعدی، نوروز آباد، بلوار چمران، قلمستان، فردوسی ، شکرآباد، بلوار هفت تیر – شهرک ناز، شهرک شهید رستمی، فردیس ، حافظیه ، نجف آباد ، شهرک پاسدار ، شهرک دهکده ( شهرک خانه ) – فاز 1 ، 2 ، 3 ، 4 و 5 مهرشهر ، شهرک دریا ، حسین آباد افشار ، احد آباد ، رجب آباد ، اسد آباد ، کوی فرهنگ ، کوی زنبق ، شهرک ولی عصر – منطقه 11 شهرداری : کلاک بالا ، کلاک پائین ، حصار ، احمدیه ، شهرک جهان نما
منطقه 12 شهرداری : کیانمهر ، گلستان ، قزل حصار ، آق تپه ، سهرابیه

نظرات مشتریان را بخوانید

میزان رضایت از تکنسین ها
0%
تبدیل مشتری به مشترک فعال
0%
5/5 - (2 امتیاز)