نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک

تعمیر یخچال جنرال الکتریک

برای ثبت درخواست مشاوره و یا تعمیر یخچال جنرال الکتریک در استان تهران و البرز با مرکز پشتیبانی مشتریان جنرال الکتریک تماس گرفته و یا فرم درخواست زیر را تکمیل کنید. 

مشاوره قبل از اعزام

مشاوره تخصصی تلفنی

مطابق با نرخ اتحادیه

مطابق با نرخ اتحادیه

تعمیر در منزل

اعزام فوری کارشناس

گارانتی خدمات

گارانتی خدمات

نمایندگی تمام برندها

خدمات در منزل

اعزام فوری کارشناس

پاسخگویی 24 ساعته

جنرال الکتریک یکی از بزرگترین برندهای امریکایی ست که علاوه بر لوازم خانگی، در تولید محصولات دیگری مانند موتور هواپیما، قطعات توربین، لوازم پزشکی و … نیز از مطرح ترین برند های دنیا ست.

شاید تنها محصولی از این برند که در ایران وجود دارد، یخچال فریزر باشد. البته سال ها ست که یخچال فریزر های این برند نیز وارد ایران نشده و تنها مدل های محدود و قدیمی در ایران موجود می باشند.

پس از انقلاب اسلامی، تمامی برند های امریکایی از ایران خارج شده و به همکاری با ایران خاتمه دادند و در واقع هیچ یک از محصولات امریکایی و همچنین لوازم خانگی تولید شده توسط برندهای امریکایی پس از انقلاب در ایران نمایندگی رسمی نداشته و اجازه فعالیت رسمی در ایران ندارند.

جنرال الکتریک ایران

جنرال الکتریک

پس از انقلاب اسلامی، تمامی برند های امریکایی از ایران خارج شده و به همکاری با ایران خاتمه دادند و در واقع هیچ یک از محصولات امریکایی و همچنین لوازم خانگی تولید شده توسط برندهای امریکایی پس از انقلاب در ایران نمایندگی رسمی نداشته و اجازه فعالیت رسمی در ایران ندارند.

اما لوازم خانگی این برند امریکایی چطور در ایران وجود داشته و گارانتی شده است؟

برخی از صاحبان کسب و کارهای حوزه لوازم خانگی، سال ها قبل، به دلیل تمایل مردم برای خرید این برند با کیفیت، اقدام به واردات محدود این برند و دیگر برندهای امریکایی و اروپایی از مبدا کشور های عربی حوزه خلیج فارس کرده و خود نیز گارانتی این برندها را بر عهده گرفتند.

اما از سال 97 که واردات لوازم خانگی خارجی ممنوع شد و همچنین در پی تحریم های بی سابقه، واردات این دستگاه ها و همچنین قطعات اصلی آن ها با مشکلات جدی مواجه شد و این مشکل همچنان وجود دارد.

اما امروزه بسیاری از خانواده ها، لوازم خانگی جنرال الکتریک یا دیگر برندهای امریکایی را در اختیار داشته که باید برای تعمیر آن ها اقدامات مطمئن از طرف شرکت های معتبر انجام شود. شرکت هایی که با صداقت، خدمات تعمیر یخچال جنرال الکتریک را انجام داده و با مشاوره رایگان، مشتریان را در انتخاب و انجام بهترین روش خدمات، یاری می کنند.

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک

همانطور که در ابتدا توضیح دادیم، نمایندگی رسمی برند های امریکایی در ایران وجود نداشته و اساسا اجازه فعالیت در ایران ندارند. پس برای تعمیر یخچال جنرال الکتریک خود باید به شرکت های معتبر و خوشنام که با صداقت اقدام به ارائه خدمات تعمیر یخچال جنرال الکتریک می نمایند، مراجعه نمایید.

از نشانه های یک شرکت و نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش لوازم خانگی و تعمیر یخچال جنرال الکتریک، مواردی ست که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  • ارائه گارانتی بدون قید و شرط خدمات
  • ارائه مشاوره تخصصی و رایگان
  • دارا بودن مرکز پشتیبانی مشتریان
  • پاسخگویی 24 ساعته
  • در اختیار داشتن متخصصین آموزش دیده و با تجربه توام با آراستگی ظاهری
  • عیب یابی دقیق پیش از انجام تعمیرات
  • برنامه ریزی مراجعه بر اساس زمانبندی مشتری
  • سرعت در ارائه خدمات
  • صداقت در انجام خدمات و تامین قطعات

تعمیر یخچال جنرال الکتریک

یخچال فریزر، قلب خانه‌ است و می توان گفت مهم ترین وسیله از لوازم خانگی همه ما است. یخچال فریزر جزو معدود لوازم خانگی ست که کارکرد دائمی دارد و هرگز استراحت نمی کند در نتیجه ممکن است بیش از سایر لوازم خانگی با مشکل مواجه شود. 

نمایندگی مجاز تعمیر یخچال جنرال الکتریک، به شما اطمینان می دهد که علاوه بر اقدام فوری برای رفع مشکل، با دارا بودن تکنسین های آموزش دیده و با تجربه و همچنین استفاده از قطعات با کیفیت و اورجینال، خدمات تعمیر یخچال جنرال الکتریک شما را به بهترین نحو انجام می دهد.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک

فیکسی، به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال جنرال الکتریک، به شما در رفع این مشکلات و بازگشت یخچال جنرال الکتریک شما به عملکرد طبیعی توسط تیم فنی و تعمیراتی متخصص در زمینه تعمیر یخچال جنرال الکتریک کمک می کند. تیم فیکسی با تعمیرکاران ماهر و با تجربه‌ تضمین می‌کند که هر نوع مشکلی که با یخچال جنرال الکتریک دارید، با دقت و سرعت برطرف شود. همچنین، متخصصین فیکسی از قطعات اصلی و باکیفیت برای تعمیرات یخچال جنرال الکتریک استفاده می کنند تا دوام و عمر مفید یخچال شما را افزایش دهند.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک

از خدمات ارائه شده توسط فیکسی، تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در استان تهران و البرز است. تعمیرات یخچال جنرال الکتریک حرفه ای، توسط تکنسین های آموزش دیده با جدیدترین متد و آشنا به آخرین مدل و تکنولوژی ساخت یخچال فریزر های جنرال الکتریک، باعث افزایش بهره وری یخچال فریزر جنرال الکتریک شما شده و علاوه بر کاهش هزینه های آتی، دوام یخچال جنرال الکتریک شما را تضمین می کند.

برای بهره مندی از خدمات تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در استان تهران و البرز، با شعب ما در ارتباط بوده و یا درخواست خود را با ثبت نام خانوادگی و شماره تماس خود، در چند ثانیه ثبت کنید تا با شما تماس بگیریم.

تعمیر ساید جنرال الکتریک

یخچال فریزر های ساید جنرال الکتریک از محبوب ترین و پر کاربرد ترین مدل های یخچال فریزر جنرال الکتریک در ایران هستند که با اینکه اغلب آن ها چندین سال عمر دارند، اما به دلیل کیفیت ساخت بالا و دوام قطعات، همچنان بدون مشکل کار کرده و به غیر از تعمیرات جرئی، نیاز به تعمیر ساید جنرال پیدا نکرده اند.

البته با وجود کیفیت بالا، ممکن است یخچال فریزر های ساید جنرال نیز با مشکلاتی مانند مشکلات سرماسازی مواجه شده و نیاز به خدمات تعمیر ساید جنرال داشته باشند.

با در اختیار داشتن متخصصین آموزش دیده و مسلط به یخچال فریزر های امریکایی، تعمیر یخچال ساید جنرال الکتریک شما را با بالاترین کیفیت به انجام خواهیم رساند.

تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک

علاوه بر تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک، یخچال فریزر های جنرال الکتریک نیز از محبوبیت بسیاری برخوردارند و با وجود عمر نسبتا بالای آن ها، همچنان کیفیت و دوام بالایی را نشان می دهند.

با این حال به علت عمر بالا و اتمام عمر مفید قطعات، یخچال فریزر های جنرال الکتریک نیز ممکن است با مشکلات عملکردی مواجه شده و نیاز به تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک توسط یک مرکز معتبر تعمیر یخچال جنرال الکتریک، وجود داشته باشد.

در این صورت می توانید برای درخواست تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک خود در استان تهران و البرز با ما تماس گرفته و یا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

تعمیر ساید جنرال الکتریک

نمایندگی تعمیر ساید جنرال الکتریک در تهران

اگر به دنبال تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تهران در یکی از مناطق استان تهران هستید، تیم فیکسی آماده است تا به شما در کمترین زمان کمک کند. با سال‌ ها تجربه در عرصه تعمیر ساید جنرال الکتریک، کادر فنی و متخصصین فیکسی، با اعتماد به نفس و تجربه بالا در ارائه خدمات با کیفیت و کارآمد در زمینه تعمیر ساید جنرال الکتریک به مشتریان و مشترکین دائمی، خدمات با کیفیت ارائه داده و مفتخر است در تمام سال های فعالیت، همواره رضایت مشتریان را به همراه داشته است.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک شبانه روزی

عده ای از مشتریان به واسطه فعالیت و شغلی که دارند زمان کمی را در منزل سپری می کنند و مشغله کاری و فعالیت آن ها زمان زیادی در اختیارشان برای منزل ماندن نمی گذارد. با توجه به این شرایط در نظر بگیرید که اواخر شب به منزل آمده اید و برای انتخاب نوشیدنی و یا غذایی که در فریزر گذاشته شده است درب ساید جنرال الکتریک را باز می کنید.

مشاهده عدم سرمایش کافی در یخچال بلافاصله شما را نگران می کند. جای نگرانی نیست چرا که از طریق تماس با مرکز تعمیر یخچال جنرال الکتریک شبانه روزی، در هر ساعت از شبانه روز می توانید با ما در ارتباط بوده و از خدمات ما شامل مشاوره تخصصی و اعزام کارشناس بهره مند شوید.

 در هر زمانی از شبانه روز می توانید با راه های ارتباطی فیکسی از طریق ثبت درخواست آنلاین و تماس تلفنی به کارشناسان فیکسی وصل شوید تا در کمترین زمان از مشاوره رایگان و تخصصی بهره مند شده و در صورت نیاز کارشناس متخصص به منزل شما مراجعه کند و یخچال جنرال الکتریک شما را به حالت اولیه برگرداند.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک در منزل

سوال اغلب مشتریان در تماس با مرکز تعمیر یخچال جنرال الکتریک این است که آیا خدمات تعمیر یخچال و ساید جنرال الکتریک در منزل و در محل مشتری انجام شده و یا برای تعمیر یخچال جنرال الکتریک نیاز به جابجایی و حمل یخچال فریزر یا ساید بای ساید به تعمیرگاه وجود دارد؟

جواب این سوال به صورت قطعی بله است. در تقریبا تمامی موارد، به غیر از حالت های بسیار خاص و به خصوص در یخچال فریزر هایی که بیش از 40 سال عمر دارند، خدمات تعمیر یخچال در منزل انجام شده و نیازی به جابجایی و حمل یخچال فریزر به کارگاه شرکت وجود ندارد.

از لحاظ هزینه و زمان، برای مشتریان و متخصصین فیکسی، قطعا تعمیر یخچال و ساید جنرال الکتریک در منزل بهتر و به صرفه تر بوده چرا که سرعت، ریسک و هزینه را به مقدار بسیار زیادی کاهش می دهد.

علاوه بر زمان و هزینه، جابجایی یخچال و ساید جنرال الکتریک دردسرهای خاص خود مانند آسیب های مکانیکی به سیستم گازی و کمپرسور و آسیب های فیزیکی مانند آسیب به بدنه یخچال و ساید جنرال الکتریک را دارد. از آن جایی که این مدل دستگاه ها دارای ارزش زیادی می باشند بهتر است تا خدمات تعمیر یخچال جنرال الکتریک در منزل و محل مشتری انجام شود.

علاوه بر این ها، تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک در حضور صاحبان آن و نظارت آن ها بر صحت و کیفیت تعمیرات، بسیار آرامش بخش است. متخصصین فیکسی با تجربه ای که در زمینه تعمیرات یخچال و ساید جنرال الکتریک دارند قادر هستند خاص ترین و مشکل ترین مشکلات یخچال فریزر و ساید جنرال الکتریک را در کمترین زمان و بالاترین دقت عیب یابی کرده و با دارا بودن قطعات فابریکی و با کیفیت در همان مراجعه اولیه مشکل به وجود آمده را برطرف کنند.

هزینه تعمیر یخچال جنرال الکتریک

یکی از مهمترین مسائلی که به دغدغه مشتریان یخچال فریزر های جنرال الکتریک تبدیل شده است، قیمت و هزینه تعمیر یخچال جنرال الکتریک آن ها ست.

خصوصا با توجه به نمایندگی رسمی جنرال الکتریک در ایران و سودجویی برخی از افراد از مشتریان دارنده برندهای امریکایی، مساله هزینه تعمیر یخچال به مساله مهمی برای مشتریان تبدیل شده است.

خدمات تعمیرات یخچال جنرال الکتریک توسط فیکسی نمایندگی مجاز تعمیر یخچال جنرال الکتریک طبق نرخ اتحادیه انجام می پذیرد و تمامی تلاش فیکسی، کاهش هزینه تعمیرات و رعایت اصول و انصاف در هزینه تمام شده خدمات برای مشتریان محترم می باشد.

به همین دلیل با تاسیس واحد مشاوره تخصصی، پیش از اعزام کارشناس، علاوه بر اطمینان از عدم امکان حل مشکل توسط مشتری و نیاز به مراجعه حضوری کارشناس جهت رفع مشکل، این امکان را فراهم کرده ایم تا با پاسخ به پرسش های کارشناسان و ارائه اطلاعات بیش تر، عیب یابی را به صورت تلفنی انجام داده و هزینه آن را نیز به اطلاع مشتریان برسانیم.

به دلیل نوسانات قیمت قطعات، برای هزینه خدمات مورد نیاز خود می توانید از طریق فرم درخواست آنلاین، درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند یا از طریق تلفن ثبت شده در سایت با کارشناسان ما تماس گرفته و مشاوره رایگان و هزینه تعمیر یخچال جنرال الکتریک خود را دریافت کنید.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تهران

گارانتی خدمات تعمیر یخچال جنرال الکتریک

گارانتی خدمات تعمیر یخچال جنرال الکتریک یکی از جنبه ‌های حیاتی در انتخاب یک شرکت خدمات تعمیرات یخچال جنرال الکتریک است. گارانتی خدمات تعمیر یخچال نشان ‌دهنده اعتماد و اطمینان شرکت به تکنسین ها و خدمات ارائه شده توسط آن ها است.

ارائه ضمانت خدمات تعمیر یخچال جنرال الکتریک، به مشتریان اطمینان می‌ دهد که در صورت بروز هرگونه مشکل یا نیاز به تعمیر مجدد، یک تیم متخصص و ماهر در اختیار آنها خواهد بود و بدون دریافت هزینه مشکل را برطرف خواهد کرد.

ارائه گارانتی و ضمانت خدمات، نشان از پشتیبانی شرکت از خدمات خود دارد و به مشتریان اعتماد می ‌بخشد که در صورت نیاز به کمک فنی، در اسرع وقت خدمات لازم را دریافت خواهند کرد.

ما با افتخار اعلام می‌ کنیم که تمامی خدمات تعمیرات یخچال فریزر و ساید جنرال الکتریک را بین 6 ماه تا یک سال پس از صدور فاکتور گارانتی می‌ کنیم، تا مشتریان ما از خدمات ما با اطمینان و آرامش استفاده کنند.

چه زمانی به خدمات نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک نیاز دارید؟

به صورت کلی و با تجربه ای که در زمینه تعمیرات یخچال داشته ایم متوجه شدیم که بیشتر متقاضیان خدمات، به حالت پایداری یخچال جنرال الکتریک خود آگاه نیستند و زمانی متوجه می شوند یخچال جنرال الکتریک آن ها نیاز به تعمیر دارد که سرمای یخچال جنرال الکتریک به شدت کاهش پیدا کرده و مواد غذایی مخصوصا در فریزر از حالت انجماد استاندارد خارج شده اند.

در ابتدا پیشنهاد می کنیم که در شبانه روز دمای یخچال جنرال الکتریک خود را بررسی کنید و اگر دمای آن، چه در قسمت یخچال چه در قسمت فریزر، از محدوده 4 تا 5 درجه تغییر کرده است به بررسی مشکل ایجاد شده بپردازید تا از لحاظ مالی و زمانی برایتان صرفه جویی شود.

همچنین با مطالعه دلایل احتمالی که در ادامه به آن ها می پردازیم تا حدودی می توانید یخچال جنرال الکتریک خود را عیب یابی کنید و در صورت نیاز اقداماتی را انجام دهید. شاید با انجام این اقدامات نیازی به مراجعه متخصص نبوده و از لحاظ زمانی و مادی برایتان مفید واقع شود. اما زمانی که این اقدامات موثر نبود و همچنان پایداری یخچال جنرال الکتریک شما با مشکل مواجه بود، نگران نباشید، کافیست با فیکسی ارتباط بگیرید تا در کمترین زمان مشاوره شوید و مشکل یخچال خود را حل کنید.

اهمیت عیب یابی در تعمیرات یخچال جنرال الکتریک

یخچال فریزر جنرال الکتریک و ساید جنرال الکتریک از مدل های خاص یخچال فریزر در بازار ایران می باشد و مهندسی طراحی آن در زمینه فنی پیچیدگی های خاصی دارد که تشخیص عیب در آن نیازمند آموزش و تجربه است. به همین جهت، درصد کمی از تعمیرکاران یخچال حتی با تجربه، تسلط کافی برای رفع ایرادات خاص این یخچال ها دارند.

تنها متخصصینی می توانند ایراد یخچال فریزر های جنرال الکتریک را با دقت و سرعت بالا شناسایی کنند که علاوه بر آموزش در زمینه یخچال فریزر های امریکایی، تجربه کافی در زمینه تعمیر یخچال جنرال الکتریک داشته و با جدیدترین مدل ها و تکنولوژی های به کار رفته در آن ها آشنایی داشته باشند.

فیکسی نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک با در اختیار داشتن متخصصین برجسته و با تجربه در زمینه تعمیرات یخچال جنرال الکتریک به صورت تخصصی به ارائه خدمات تعمیر یخچال و ساید جنرال الکتریک می پردازد.

توجه داشته باشید که عیب یابی و تشخیص مشکل مهمترین بخش از تعمیرات یخچال جنرال الکتریک است. در غیر این صورت زمانی که عیب یابی دقیق نباشد، با تحمیل هزینه اضافی مواجه می شویم در حالی که ایراد پیش آمده هنوز حتی مشخص نشده است.

تخصص تکنسین تعمیرات یخچال جنرال الکتریک

همانطور که در قسمت قبل گفتیم تخصص تکنسین تعمیر یخچال جنرال الکتریک نقش بسیار پررنگی در عیب یابی و تعمیر این دستگاه ها دارد. داشتن تخصص و تجربه کافی در زمینه تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در زمان، کیفیت، هزینه و رضایت مشتریان از خدماتی که می گیرند نقش به سزایی دارد.

فیکسی نمایندگی تعمیرات یخچال و ساید جنرال الکتریک با آگاهی از این شرایط تیمی متشکل از تعمیرکاران با سابقه و متخصص در زمینه تعمیر یخچال جنرال الکتریک تشکیل داده تا به هدف فیکسی که ارائه خدمات با کیفیت و کسب رضایت مشتریان است تحقق بخشد. بیشتر تعمیرکاران و متخصصین فیکسی دارای سابقه حداقل 10 ساله در تعمیر یخچال جنرال الکتریک هستند و خیال شما را برای تعمیر یخچال جنرال الکتریک راحت می کنند.

اجزای اصلی یخچال جنرال الکتریک

  • قطعات فیزیکی
  • قطعات مکانیکی
  • قطعات الکترونیکی

قطعات فیزیکی

این قطعات بیشتر در بدنه و بخش های داخلی یخچال جنرال الکتریک به کار برده می شوند. قطعاتی مانند دستگیره درب، پدال آب سرد کن، درب هوم بار، لولای درب، آرام بند درب، قاب یا کاور محفظه کمپرسور، کشو ها ی یخچال و فریزر و قاب های قسمت داخلی در این دسته قرار می گیرند.

قطعات مکانیکی

این دسته از قطعات شامل مواردی است که بیشتر در سیکل گازی یخچال جنرال الکتریک استفاده شده است. این قطعات شامل کمپرسور، کندانسور، فیلتر درایر، لوله مویی، لوله های انتقال گاز مبرد و اواپراتور می باشند. در ادامه مختصرا به توضیح این موارد می پردازیم.

1.کمپرسور:

کمپرسور یخچال جنرال الکتریک گاز مبرد یا سرما ساز موجود در داخل سیکل گازی را فشرده کرده و برای خنک کردن دما به کار می ‌رود. این فشار گاز و فشرده ‌شده به ایجاد دمای پایین ‌تر در داخل یخچال و یا فریزر جنرال الکتریک کمک می ‌کند. برای نگهداری مواد غذایی در دمای مناسب و اجتناب از فساد آن ‌ها، کمپرسور بسیار اساسی است.

2.کندانسور:

کندانسور یخچال جنرال الکتریک نقش مهمی در یخچال ایفا می‌ کند. این واحد به یکی از قسمت ‌های حرارتی یخچال اشاره دارد که گرمای تولید شده توسط کمپرسور و سیستم فشرده ‌سازی را از دستگاه به بیرون منتقل می‌ کند.

کندانسور با انتقال حرارت به محیط خارجی (معمولاً هوا)، باعث خنک شدن گاز فشرده شده در کمپرسور می ‌شود. این فرایند اساسی برای دوران مداوم و بهینه یخچال و جلوگیری از افزایش دمای داخلی یخچال است.

3.فیلتر درایر:

فیلتر درایر یخچال جنرال الکتریک یک قسمت مهم در سیستم تهویه یخچال است. وظیفه اصلی این فیلتر، تصفیه گاز مبرد و سیکل گازی یخچال از ذرات آلودگی مانند گرد و غبار و روغن می‌ باشد.

با تصفیه سیکل گازی، فیلتر درایر به بهبود کیفیت سرمای داخل یخچال کمک می ‌کند. این عمل باعث جلوگیری از گرفتگی و کیپی مسیر لوله ها می شود.

فیلتر درایر همچنین از سیستم تهویه یخچال جنرال الکتریک و اجزای سیکل گازی محافظت می ‌کند و به بهبود عمر و عملکرد یخچال فریزر کمک می ‌کند.

4.لوله مویی:

لوله مویی در سیکل گازی یخچال جنرال الکتریک یک قسمت حیاتی است که در انتقال گاز مبرد (معمولاً گاز فریون) در سیستم سرمایشی یخچال نقش دارد. این لوله‌ ها برای انتقال گاز فشرده از فیلتر درایر به اواپراتور استفاده می ‌شوند.

لوله‌ های مویی به طور معمول از موادی مثل مس ساخته می ‌شوند و تحت فشار گاز قرار می‌ گیرند تا حرارت را از داخل یخچال به بیرون منتقل کنند. این عمل به خنک کردن داخل یخچال جنرال الکتریک کمک می‌ کند و اجزای مختلف یخچال را در دمای مناسب نگه می ‌دارد.

5.اواپراتور:

اواپراتور در سیستم‌ های سرمایشی و یخچال ‌های جنرال الکتریک معمولاً به عنوان مبدل حرارتی عمل می ‌کند. اواپراتور با انتقال حرارت از داخل یخچال به خارج از آن (یا برعکس)، وظیفه تنظیم دما و حفظ محیط یخچال را دارد. این اجزا با کمک گازهای سرمایشی مانند گاز فریون، دمای داخل یخچال جنرال الکتریک را کنترل می ‌کنند و به خنک کردن و یا گرم کردن مناطق مختلف یخچال کمک می ‌کنند.

اواپراتور یک قسمت اساسی در سیستم سرمایشی یخچال جنرال الکتریک است که در تولید دماهای پایین‌ تر و خنک کردن هوا یا مایع‌ ها برای مصارف مختلف استفاده می‌ شود.

قطعات الکترونیکی

از دسته قطعات الکترونیکی یخچال جنرال الکتریک می توان لامپ ها، کابل ها، فن ها، سنسور ها، برد نمایشگر و برد اصلی را مثال زد که کارکرد آن ها برای یخچال جنرال الکتریک بسیار مهم می باشد و معیوب بودن هر کدام از این قطعات می تواند در روند طبیعی یخچال جنرال الکتریک تداخل به وجود بیاورد.

فیکسی نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک با استفاده از قطعات با کیفیت و اصلی باعث دوام و افزایش طول عمر یخچال جنرال الکتریک شما را تضمین می کند.

اهمیت برد فرمان یا برد اصلی در یخچال جنرال الکتریک

برد یخچال جنرال الکتریک، مانند مغز یخچال فریزر، نقش اساسی در کارکرد یخچال فریزر ایفا می کند و خرابی آن می تواند بر روی عملکرد تمامی قطعات یخچال فریزر از سرماسازی تا برفک زدایی اثرگذار باشد.

برد یخچال جنرال الکتریک یک برد مجهز و با دوام و با کیفیت است و می توان از آن به عنوان بهترین برد های انواع یخچال فریزر نام برد. برد فرمان در یخچال ساید جنرال الکتریک در نقش مغز یخچال ظاهر شده و تمامی دستورات و کارکرد یخچال ساید جنرال الکتریک زیر نظر برد فرمان انجام می شود.

تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک به سبب کیفیت بالا و پیچیده بودن آن، نیاز به تخصص و مهارت بالا همچنین تجربه دارد و باید توسط کارشناس متخصص برد انجام شود تا از هزینه های اضافی و آسیب به برد جلوگیری شود.

فیکسی نمایندگی تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک با در اختیار داشتن مهندسین طراحی و تعمیر برد، خدمات تخصصی در زمینه تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک در کم ترین زمان و با کیفیت بالا به مشترکین خود ارائه می دهد.

هزینه تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک

پیش از هر چیز اجازه دهید خاطر نشان کنیم که در 99 درصد موارد به علت کیفیت بالای ساخت برد یخچال جنرال الکتریک، می توان برد را در صورت خرابی تعمیر کرد و نیازی به تعویض برد وجود ندارد. همچنین از آنجایی که برد اصلی یخچال های جنرال الکتریک در بازار ایران وجود ندارد، بهتر است تا جای ممکن از تعویض برد یخچال جنرال الکتریک پرهیز کنیم.

همانطور که قبلا اشاره کردیم تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک بسیار تخصصی بوده و مهندسین کمی وجود دارند که می توانند مشکل این برد ها را تشخیص داده و آن را برطرف نمایند. در نتیجه ممکن است هزینه تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک اندکی بیشتر از برد های دیگر یخچال فریزر ها مانند سامسونگ و ال جی باشد.

اما برخی از افراد از عدم آگاهی مشتریان استفاده کرده و ادعا می کنند برد یخچال جنرال الکتریک شما قابل تعمیر نیست و یا برای تعمیر باید مبالغ بسیار زیادی را بپردازید.

البته این ادعاها در بسیاری از مواقع درست نیست و می توان با هزینه های معقول و مناسبی، برد یخچال جنرال الکتریک را تعمیر کرد.

البته اعلام هزینه و قیمت تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک پیش از بررسی آن توسط مهندس و تکنسین برد و مشخص شدن قطعه معیوب امکان پذیر نیست، اما می توانید از طریق تماس با ما از قیمت حدودی تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک خود اطلاع حاصل کنید.

برای اطلاع از هزینه تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک خود می توانید فرم درخواست آنلاین را ارسال کرده و یا از طریق تماس با شعب تهران و کرج از قیمت تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک خود آگاهی پیدا کنید.

تعمیرات لوازم خانگی

مشکلات رایج یخچال جنرال الکتریک

می توان گفت که هیچ محصولی کاملا بدون نقص نیست و از دید فنی با توجه به تکرار عیب های به وجود آمده برای این محصول می توان مشکلات رایج یخچال جنرال الکتریک در چند مورد نام برد.

در ادامه با ما همراه باشید تا به مشکلات رایج یخچال جنرال الکتریک بپردازیم و علل بروز این مشکلات را به صورت اجمالی بیان کنیم.

  • صدای فن یخچال جنرال الکتریک
  • جمع شدن آب کف یخچال یا فریزر جنرال الکتریک
  • داغ بودن بدنه یخچال جنرال الکتریک
  • خاموش شدن یخچال جنرال الکتریک
  • گرم شدن یخچال جنرال الکتریک
  • یخساز جنرال الکتریک یخ نمی سازد
مشکل
علت مشکل
صدای یخچال جنرال الکتریک
مشکل در سیستم برفک زدایی – مشکل در فن داخلی – مشکل در کمپرسور
جمع شدن آب کف یخچال جنرال الکتریک
مشکل در تخلیه آب ناشی از برفک زدایی – پارگی لوله ها و شیلنگ ها – اتمام عمر فیلتر آب
داغ بودن بدنه یخچال جنرال الکتریک
خرابی فن کندانسور
خاموش شدن یخچال جنرال الکتریک
خرابی برد یخچال جنرال الکتریک
گرم شدن یخچال جنرال الکتریک
مشکلات کمپرسور – مشکلات گازی – خرابی فن یا مشکل در سیستم برفک زدایی
خرابی یخساز یخچال جنرال الکتریک
مشکلات یخساز – مشکلات برد

1. علت صدای یخچال جنرال الکتریک:

در این مورد می توان گفت یکی از مهم ترین و شایع ترین دلایل صدای زیاد و ادامه دار ساید جنرال الکتریک فن اواپراتور یا فن داخلی فریزر می باشد. گیر کردن پروانه این فن به قاب فن تعبیه شده در فریزر باعث به وجود آمدن این صدای نا به هنجار و بلند می شود و می تواند آرامش شما را به کلی تحت تاثیر قرار دهد.

علت صدای یخچال جنرال الکتریک اغلب صدای فن یخچال جنرال الکتریک بوده که باید برای بررسی و رفع مشکل، توسط یک کارشناس متخصص تعمیر یخچال جنرال الکتریک عیب یابی شده و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض شود.

2. جمع شدن آب کف یخچال یا فریزر جنرال الکتریک

همانطور که می دانید یکی از این تکنولوژی های به کار رفته در یخچال فریزر های جنرال الکتریک، قابلیت برفک زدایی اتوماتیک می باشد.

آب حاصل از برفک زدایی باید از طریق لوله تعبیه شده در زیر اواپراتور و سوراخ تعبیه شده در آن به پشت یخچال و روی سینی تخلیه انتقال یابد. اما اگر این سینی فرسوده یا پوسیده باشد به طبع سوراخ شده و نشتی پیدا می کند و یا اگر سوراخ روی این سینی یخ بزند آب از روی سینی به داخل دستگاه می ریزد.

اگر در قسمت یخچال این اتفاق بیافتد آب زیر جا میوه ای جمع می شود و اگر در فریزر این اتفاق بی افتد کف فریزر یخ می زند و حتی پایین ترین کشو در یخ گیر می کند.

3. داغ بودن بدنه یخچال جنرال الکتریک

در اکثر یخچال فریزر ها و ساید بای ساید ها، مقداری از لوله های کندانسور در بدنه دستگاه تعبیه می شود. گرم شدن بدنه دستگاه طبیعی و نشان از سلامت سرماسازی یخچال فریزر یا ساید جنرال الکتریک شما است.

اما زمانی که حرارت به صورت قابل توجهی بیشتر می شود نشانه خوبی نیست و باید سریعا نسبت به برطرف کردن این مشکل اقدام کنید تا از بروز ایرادات پیچیده تر و هزینه بردار جلوگیری کنید.

داغی بیش از اندازه بدنه یخچال جنرال الکتریک نشانه مشکل در سیستم تهویه هوای کندانسور یخچال شما است. کندانسور در محفظه کمپرسور در پشت یخچال جنرال الکتریک شما قرار گرفته و کافی ست قاب آن را باز کنید و بررسی کنید که فن قرار گرفته در آنجا به درستی عمل می کند. همچنین گرد و غبار ایجاد شده روی کندانسور را توسط یک جارو برقی و فرچه به خوبی تمیز کنید.

4. خاموش شدن یخچال جنرال الکتریک

علت خاموش شدن یخچال جنرال الکتریک را باید در برد و مدار برد آن جست و جو کرد. از آنجا که اکثر  یخچال ها و ساید های جنرال الکتریک بردی هستند و برد، مرکز کنترل این دستگاه ها محسوب می شود در صورت بروز مشکل در برد اصلی این دستگاه به طور کامل خاموش می شوند و در برخی مدل ها فقط چراغ داخل آن روشن می ماند.

تعویض یا تعمیر  برد جنرال الکتریک نیاز به تخصص و تجربه در زمینه تعمیر برد دارد و باید است توسط یک کارشناس متخصص صورت پذیرد.

5. گرم شدن یخچال جنرال الکتریک

عدم سرماسازی مناسب علت گرم شدن یخچال جنرال الکتریک است که می توان چند عامل را مسئول بروز این مشکل دانست.

  • عدم کارکرد صحیح کمپرسور
  • مشکل در سیستم گازی یخچال
  • عدم کارکرد فن کمپرسور
  • عدم کارکرد فن داخلی یا اواپراتور
  • عدم برفک زدایی اتوماتیک و مشکلات سیستم برفک زدایی

6. یخساز جنرال الکتریک یخ نمی سازد

اکثر یخچال فریزر های جنرال الکتریک مجهز به یخساز اتوماتیک می باشند و بروز این مشکل می تواند به دلیل کارکرد نادرست یخساز و یا مشکل در سیستم آب رسانی به یخساز باشد که اگر مشکل از خود یخساز باشد باید نسبت به تعمیر و یا تعویض آن اقدام کرد و اگر مشکل در سیستم آب رسانی باشد باید شیر برقی و اتصالات لوله های آب بررسی شود.

برند های تحت پوشش

مابه
وایت هاوس
5/5 - (5 امتیاز)