تعمیر یخچال دوو

دوو
تعمیرات یخچال
دوو

تعمیر یخچال دوو

تعمیر یخچال دوو

دوو

نصب، تعمیر و سرویس دوره ای انواع یخچال فریزرهای دوو

برای نصب, سرویس و تعمیر یخچال فریزر دوو خود تنها کافیست فرم درخواست را پر کرده و منتظر تماس ما باشید. ما در سریعترین زمان ممکن, نزدیکترین کارشناس را برای رفع مشکل دستگاه شما اعزام میکنیم. کارشناس مربوط به برند دوو با تماس تلفنی و  مشاوره قبل از مراجعه, مطمئن می‌شود که مشکل دستگاه شما نیاز به مراجعه حضوری دارد. 

معتبرترین شرکت و نمایندگی تعمیر یخچال دوو

مشاوره قبل از اعزام
نماینده تمامی برندها
مطابق با نرخ اتحادیه
گارانتی 90 روزه کالا و خدمات
اعزام کارشناس در کمترین زمان
تعمیر در محل مشتری

اگر به راهنمایی و یا مشاوره تلفنی

و یا به اعزام متخصص نیاز دارید

شماره تلفن خود را وارد کنید

 تا در کمتر از 60 ثانیه با شما تماس بگیریم

تماس با ما
پشتیبانی 24 ساعته

پاسخگویی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

پاسخگویی 24 ساعته

ثبت درخواست تلفنی یا آنلاین
ثبت درخواست
تماس مرکز مشاوره
تماس تکنسین
هماهنگی زمان مناسب جهت مراجعه کارشناس
هماهنگی زمان
مراجعه کارشناس یه محل
مراجعه تکنسین
تماس رضایت مشتری
تماس رضایت
تخفیف‌های هیجان‌انگیز فیکسی
تخفیف ویژه برای اولی‌ها

ما برای تمام کسانی که برای اولین بار از خدمات ما استفاده میکنند تخفیف ویژه‌ای در نظر داریم. اگر برای اولین بار از خدمات فیسکی استفاده میکنید 10% تخفیف ویژه برای شما اعمال خواهد شد.

تخفیف ویژه کد معرف

اگر دوستان یا آشنایانتان از کد اشتراک شما بعنوان کد معرف استفاده کند 10% تخفیف در پروفایل شما اعمال خواهد شد. این تخفیف تاریخ انقضا ندارد و تا وقتی از آن استفاده کنید در پروفایلتان محفوظ می‌ماند.

تخفیفات دوره‌ای برای همه

فیکسی برای شما در مناسبت‌ها و دوره‌های مختلف تخفیفات ویژه‌ای در نظر دارد. اگر از مشتریان سایت ما باشید, این تخفیفات به وسیله پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.

بزرگترین مرکز و نمایندگی تعمیرات یخچال فریزرهای دوو

اینجا تعمیرگاه مجاز انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید دوو در تهران و کرج است

تایید شده
نصب انواع یخچال فریزر
تایید شده
تعمیر و تعویض قطعات
تایید شده
ارائه مشاوره
تایید شده
سرویس‌های دوره‌ای
تایید شده
عیب‌یابی و اعلام هزینه

نگران تعمیر یخچال فریزر دوو خود نباشید

در همه نقاط تهران و کرج هنگام نیاز به تعمیرات یخچال دوو و نصب و … با تماس با ما نزدیکترین تکنسین به محل مورد نیاز شما اعزام میشود.

فیکسی, نمایندگی تعمیرات یخچال فریزرهای دوو

تعمیر ساید بای ساید دوو

تعمیر یخچال فریزر قدیمی دوو

تعمیر یخچال دوقلو دوو

نصب, سرویس و تعمیر انواع یخچال فریزرهای ال‌جی

جنرال الکتریک

نصب, سرویس و تعمیر انواع یخچال فریزرهای جنرال الکتریک

بوش

نصب, سرویس و تعمیر انواع یخچال فریزرهای بوش

سوالات متداول

ما در فیکسی همیشه سعی بر رساندن سریع ترین زمان تعمیرکارانمان به محل مشتری داریم. اما همکاری خود مشتریان عزیز هم مهم است. ارسال آدرس و شماره های تماس درست و مشاوره رایگان با تکنسین کمک می‌کند تا ما بهترین خدمات را ارائه دهیم. همچنین در شهر بزرگی همانند تهران وجود ترافیک و .. هم تاثیر زیادی در رسید افراد به محل دارد.

ما در تمامی ساعات شبانه روز در کنار شما هستیم و مشتریان عزیز در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانند با ما در تماس باشند. ما محدودیت ساعات را برای ارائه بهتر خدمات برای مشتریان عزیز برداشته ایم. 

هزینه های تعمیرات بستگی به نوع خرابی دستگاه و میزان خرابی دارد که معمولا قبل از اعزام کارشناس می‌توانیم میزان حدودی آن را اعلام کنیم. 

ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا بعد از تعمیر دستگاه ها با مشتریان به صورت دوره ای در تماس باشیم تا بتوانیم مشکلات انها را حل کنیم. پشتیبانی بعد از تعمیر دستور کار ماست. 

هم برای مشتریانی که همیشه با ما هستند و هم برای دوستانی که اولین بار است که با ما در تماس هستند شرایطی را فراهم آورده ایم که بتوانند با کمترین هزینه بهترین کیفیت را از تیم ما دریافت کنند. برای دریافت تخفیفات ویژه می‌توانید از طریق سایت و یا با مشاورین ما در ارتباط باشید.

بله حتما. هر نوع برندی و هر مدل یخچالی چه از نوع جدید و قدیمی را برای شما عزیزان تعمیر و قطعات آن را عوض خواهیم کرد. 

هم برای مشتریانی که همیشه با ما هستند و هم برای دوستانی که اولین بار است که با ما در تماس هستند شرایطی را فراهم آورده ایم که بتوانند با کمترین هزینه بهترین کیفیت را از تیم ما دریافت کنند. برای دریافت تخفیفات ویژه می‌توانید از طریق سایت و یا با مشاورین ما در ارتباط باشید. 

نگران تعمیر یخچال فریزر دوو خود نباشید !!

در همه نقاط تهران و کرج هنگام نیاز به تعمیرات یخچال دوو و نصب و … با تماس با ما نزدیکترین تکنسین به محل مورد نیاز شما اعزام میشود.

فیکسی مرکز تعمیر انواع یخچال در تهران و کرج با داشتن تجربه بسیار زیاد است. در هر منطقه ای از شهرهای تهران و یا کرج هستید می‌توانید با ما مرکز ما تماس بگیرید تا تعمیرکارهای ما به راحتی و در کمترین زمان ممکن خودشان را به محل شما برسانند.

زمانی که مشتریان عزیز با مرکز تخصصی ما تماس بگیرید و یا شماره خود را در کادرهایی که برای این مشخص شده است وارد کنند، مشاورین ما با شما تماس می‌گیرند، تکنسین‌های ما به آدرس مورد نظرتان اعزام شده و به عیب‌یابی یخچال با برندهای مختلف شما می‌پردازند.

زمانی که دستگاه مشخص شده را عیب‌یابی کردند، و منشا بروز مشکل در آن را پیدا کرده به شما خوهند گفت که آیا امکان تعمیر قطعه خراب شده وجود دارد و یا باید آن را تعویض کرد. سپس براساس این آمار و اطلاعات هزینه مربوطه و مورد نیاز تعمیر یخچال را به مشتری اطلاع می‌دهند؛ تا مشتری بتواند، در مورد دستگاه خود تصمیم لازم را بگیرد و بعد از آن اگر تمایل به سرویس محصول را داشت پروسه تعمیرات این دستگاه را آغاز کند.

با وجود پیشرفت‌های زیادی که در تکنولوژی صورت گرفته است و گسترش برندهای مختلف در یخچال، و سایر وسیله های برقی برند ما تکنسین‌های خود را به صورت تخصصی آموزش می‌ دهد.
تعمیر یخچال معمولی هر برندی توسط تکنسین ‌های با تجربه و کار آزموده این اطمینان خاطر را به هر مشتری می ‌دهد که با بهترین کیفیت و در کمترین زمان و همچنین استفاده از قطعات اصلی و با برند محبوب و مشخص انجام خواهد شد.

اولویت ما این است که تا جایی امکان دارد قطعه‌ی خراب را تعمیر کرده. و در جایی که نیاز به تعویض آن قطعه است، تکنسین‌های ما آن را با هماهنگی مشتری و با رضایت شما با قطعه‌ی اورجینال آن را تعویض خواهند کرد.

لازم به ذکر است که شرکت ما تمام خدماتش را بدون قید و شرط گارانتی خواهد کرد.

مشکلاتی که معمولا برای یخچال فریزرهای دوو پیش می‌آید

خرابی لاستیک دور درب دستگاه 

وظیفه این نوار ایزوله کردن محیط داخلی کابین داخل یخچال از محیط بیرونی و جلوگیری از وارد شدن رطوبت است. با اینکه جنس این لاستیک یا همان نوار بسیار مقاوم است و به همین راحتی ها نمی‌توان آن را از بین برد، اما در اثر مرور زمان و موارد خاصی که برای این قطعه بوجود می‌آید آسیبهایی می‌بیند. از جمله آسیب های این قطعه موارد زیر است: 

  1. خشک شدن آن 
  2. پاره شدن آن
  3. سوراخ شدن نوار

برای جلوگیری از خرابی این قطعه چند نکته ساده که مشتریان عزیز باید رعایت کنند موارد زیر است: 

  • تمیز کردن هر 3 ماه یکبار این نوار است
  • دور کردن دستگاه از گاز و یا وسایل گرمایشی برای جلوگیری از حرارت و آب شدن این نوار است
  • استفاده نکردن از وسایل نوک تیز 

اگر خرابی در این قطعه از جمله پارگی، سوراخ شدگی و یا شل شدگی مشاهده کردید می‌توانید با متخصصین تیم فیکسی در تماس باشید تا در کمتر از دو ساعت خود را به شما برسانند. 

سوالات متداول در زمینه تعمیر یخچال فریز دوو

اگر از برند و جنس این محصول بگذریم، صدای بلند یخچالها می‌تواند عوامل مختلفی داشته باشد. به چند نکته زیر دقت کنید: 

  1. اگر صدای وزوز می‌شونید: ممکن است که وسیله تزئینی یا شی خاصی روی این وسیله قرار داشته باشد. یا حتی این صدا از وسایلی باشد که روی این محصول برای زیبایی چسبانده اید. 
  2. ممکن است محصول شما تراز نباشد. یکی از مواردی که در خرابی محصولات یخچال و فریزر اهمیت زیادی داد تراز بودن یا نبودن این دستگاه است. حتی با گذر زمان نیز این مورد باید چک شود. پس مطمئن شوید که دستگاه شما تراز است.
  3. اگر صدای وزوز از قسمت پایین یخچال است کمپرسور را چک کنید.

صدای تق تق یخچال

این صدا شبیه صدای شکستن قلنج است. اگر این صدا را شنیدید نگران نباشید. معمولا برای دستگاه‌های نوفراست یا بدون برفک اتفاق میفتد. المنت دستگاه شروع به کار می‌کند تا برفک‌ها را آب کند. این صدا طبیعی است اما اگر بیش از اندازه و با صدای بلندتر بود حتما با تکنسین در میان بگذارید.

صدای قل قل کردن 

ممکن است صدای جوشیدن آب را بشنوید. در اکثر مواقع دلیل آن وجود روغن در کمپرسور است و این روغن وارد کنداسور و اواپراتور شده است و اما این مشکل با تخلیه گاز، تمیزکاری آن برطرف می‌شود پس نگران نباشید. در نهایت نیز دوباره مخزن گاز آن دوباره پر می‌شود. 

 

  1. اولین کاری که باید بکنید این است که مطمئن شوید درجه یخچال تنظیم است. 
  2. چک کنید که ترموستات دما به درستی کار می‌کند یا خیر
  3. مواد غذایی درون یخچال به اندازه کافی است یا بیش از حد توان یخچال است؟ 
  4. درب این دستگاه به خوبی بسته می‌شود یا اصلا کیپ نمی‌شود. 
  5. در واقع کندانسور وظیفه خنک کردن گاز در یخچال را به عهده دارد. به این صورت که گازی که توسط آن با فشار تولید شده را با کاهش دما به مایع تبدیل می‌کند.این هوا در همان لوله‌های کویل پشت یخچال جریان دارند. بعد از مدتی از کار کردن دستگاه احتمالا گرد و خاک این لوله‌ها را مسدود می‌کند. همین گرد و غبارها باعث می شود عملیات خنک سازی یخچال درست انجام نشود. پس برای حل این مشکل کافی‌ است که کویل‌های کندانسور یخچال فریزرتان را چند وقت یکبار تمیز کنید.

  6. رله استارت به خوبی کار می‌کند؟ 
  7. اگر یخچالتان برفک زیادی زده باشد دیگر سرد نخواهد کرد.
  8. مطمئن شود مشکل از خازن نیست
  9. دلیل سرد نکردن قسمت بالای یخچال فریزر ممکن است خرابی دمپر باشد
  10. در آخر میزان کارکرد یخچال خود را بررسی کنید. اگر مدت زیادی است که این وسیله را سرویس نکرده اید بهتر است از یک تیم متخصص کمک بگیرید تا این دستگاه را برای شما سرویس کنند. 

تصور همه ما از سوختن وسایل برقی بوی بد و یا تغییر رنگ دستگاه به سیاه و یا حتی تولید دود سیاه رنگ است. در مورد این دستگاه کمی متفاوت است. نشانه های سوختن موتور این دستگاه به شکل زیر است: 

  1. بوی سوختگی 
  2. داغ بودن بیش از حد موتور در یخچال 
  3. اگر موتور دستگاه کار نمیکند 
  4. یخچالتان سرد نمیکند
  5. اگر یخچال را به برق می زنید و فیوز برق منزل میپرد 
  6. سرو صدای بیش از حد و غیر معمولی هنگام کار کردن دستگاه 

 

لامپ در این دستگاه چند کاربرد خاص دارد.

  • برای دیده شدن بهتر مواد غذایی
  • اگر درب یخچال به درستی کیپ نشود و باز بماند این چراغ به ما نشان می دهد که مشکلی وجود دارد 
  • اگر لاکپ روشن نشود نشان دهنده ایراداتی در سیم کشی و برق دستگاه وجود دارد

 

به این نوشته امتیاز دهید page