تعمیرات یخچال ال جی در کرج یکی از خدمات حیاتی است که منجر به تعمیر و نگهداری بهینه این لوازم خانگی می‌شود. یخچال های ال جی با تکنولوژی پیشرفته‌ای که دارند، گاهی نیازمند تخصص و دقت در تعمیرات هستند. اگر یخچال شما با مشکلاتی مانند برفک زدن یا عدم سرمایش کافی مواجه شده است، بهتر است به تعمیرکاران ماهر و متخصص مرکز تعمیرات یخچال ال جی در کرج اعتماد کنید.

مرکز خدمات پس از فروش ال جی و تعمیر یخچال ال جی در کرج با سالها تجربه و در اختیار داشتن متخصصین آموزش دیده و باتجربه، آماده ارائه خدمات به مشتریان در محدوده استان البرز و حومه، شامل:

  1. مهرشهر، کیانمهر، گوهردشت، عظیمیه، باغستان، گلشهر و …
  2. هشتگرد، نظرآباد، کردان و …
  3. فردیس، شهرک بنفشه و …
  4. ملارد، مارلیک، شهریار و …
  5. گرمدره، شهرک جهان نما و …
  6. ماهدشت، مشکین دشت، محمدشهر و …

می باشد.
برای دریافت خدمات به صورت 24 ساعته در تمام روزهای هفته میتوانید از طریق فرم آنلاین درخواست خدمات و همچنین تماس با شعبه استان البرز، از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی در کرج، در سریعترین زمان ممکن بهره مند شوید.

واحد مشتریان در تمام روزهای سال آماده ارائه مشاوره تخصصی رایگان و یا اعزام کارشناس در سریعترین زمان ممکن می باشد.

تعمیرات یخچال ال جی در کرج

تیم تخصصی ما با دانش فنی بالا و استفاده از قطعات اصلی، به شناسایی و رفع مشکلات یخچال ال جی شما می‌پردازد. با استفاده از تجهیزات پیشرفته و دانش فنی به‌روز، ما به سرعت و دقت، مشکلات یخچال را تشخیص داده و راه‌حل‌های موثر و دائمی برای تعمیرات یخچال ال جی در کرج ارائه می‌دهیم.

تیم تعمیرات یخچال ال جی در کرج به شما اطمینان خاطر خواهد داد که دستگاه شما به بهترین شکل ممکن تعمیر خواهد شد. به منظور هماهنگی و درخواست خدمات تعمیر، با ما تماس بگیرید یا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا تیم ما در کوتاهترین زمان ممکن با ارائه مشاوره تخصصی رایگان یا اعزام کارشناس، به شما جهت رفع مشکل کمک کند.

مشاوره تخصصی

از بهترین متخصصان مشاوره بگیرید

ال جی؛ نوآوری و کیفیت

ال جی (LG) یک شرکت کره ای بین‌المللی و معتبر در زمینه تولید الکترونیک مصرفی و لوازم خانگی است که محصولات گسترده‌ای از جمله تلویزیون‌، یخچال‌ فریزر، ماشین لباسشویی، موبایل‌ و تجهیزات خانگی را تولید و عرضه می‌کند.

ال جی به عنوان یک نام معتبر در صنعت لوازم خانگی شناخته می‌شود که با تمرکز بر نوآوری، طراحی شیک، و کیفیت بالا، محصولاتی را به بازار عرضه کرده است که توانسته است توجه و رضایت مشتریان زیادی را جلب کند. ال جی از تکنولوژی‌ های پیشرفته برای بهبود زندگی روزمره استفاده می‌کند و به عنوان یک نام معتبر در حوزه لوازم خانگی، به عنوان یک گزینه محبوب در بازار جهانی شناخته می‌شود.

نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی (LG) در کرج و حومه

تا سال 97 و تا قبل از تحریم های دو جانبه ایران و کره جنوبی و ممنوعیت واردات لوازم خاتگی خارجی، “گلدیران” به عنوان نماینده رسمی و انحصاری فروش و خدمات پس از فروش لوازم خانگی ال جی در ایران فعالیت می کرد.

با اجرای تحریم‌ ها، متاسفانه، نمایندگی‌ های برند های خارجی لوازم خانگی از ایران خارج شدند و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت ‌ها به مراکز تعمیرات محلی واگذار گردید.

امروز، هیچ یک از نمایندگان برندهای لوازم خانگی خارجی در ایران فعالیت نمی کنند و واردات این لوازم، از طریق قاچاق یا واردات محدود و غیر رسمی از مجاری قانونی محدود مانند بانه انجام می شود و خدمات پس از فروش این لوازم را نیز اغلب شرکت های وارد کننده یا شرکت های متفرقه بر عهده دارند.

با این تفاسیر برای تعمیر یخچال فریزر یا ساید ال جی چه کنیم؟

با گذشت سال ها، امروز دیگر اغلب مشتریان از نبود نمایندگی رسمی ال جی آگاهند و نیاز به تعمیرات و خدمات پس از فروش و تعمیرات یخچال‌ ال جی خود را به مراکز تعمیرات متخصص و خوشنام محلی سپرده اند.

بسیاری از این مراکز تعمیرات، با تکنسین‌ های ماهر و متخصص در زمینه تعمیر یخچال‌ ال جی، خدمات متنوعی از جمله تعمیرات فنی، تعویض قطعات و تأمین قطعات اصلی را به مشتریان ارائه می‌دهند. این اقدامات به مشتریان این امکان را می‌دهند تا با داشتن یک محل معتبر برای تعمیرات و خدمات پس از فروش، از یخچال‌های ال جی خود به بهترین نحو مراقبت کنند.

با این شرایطی که خاطر نشان شد، بهترین کار استفاده از خدمات شرکت های معتبر و خوشنام در این زمینه است که با توجه به بالا رفتن قیمت یخچال فریزر و ساید ال جی، آسیبی متوجه آن نشود و خسارت های فراوان مالی برایتان ایجاد نکند.

معتبرترین مرکز تعمیرات یخچال ال‌ جی (LG) در کرج در نبود نمایندگی های رسمی

شرکتی معتبر است که بتواند شرایط زیر را در رابطه با تعمیرات یخچال ال جی در کرج برایتان فراهم کند:

ما نیز مفتخریم که شرایط زیر، تنها بخشی از خدماتی ست که جهت رفاه حال مشتریان در اختیارشان قرار میدهیم.

گارانتی خدمات

یک شرکت معتبر و قابل اعتماد، خدمات ارائه شده را بدون قید و شرط گارانتی میکند. گارانتی ارائه شده باید معتبر باشد و بتواند خسارت های ناشی از عملکرد اشتباه متخصص را جبران کند.

یک ضمانتنامه معتبر، نه تنها این آسودگی خاطر را برای مشتریان ایجاد میکند که بروز مجدد مشکل، بدون هزینه برطرف خواهد شد، بلکه نشانه اطمینان شرکت از مهارت و عملکرد تکنسین است.

ما در فیکسی، خدمات ارائه شده متخصص را به مدت 180 روز بدون قید و شرط با ضمانتنامه کتبی، گارانتی میکنیم و به شما این اطمینان را میدهیم که تا کنون بروز مشکل مشابه زیر 1 درصد بوده است.

امکان مشاوره تخصصی با کارشناس

ما با در اختیار داشتن متخصصین آموزش دیده، ارائه خدمات مشاوره را به صورت تخصصی انجام میدهیم.
پیش از اعزام کارشناس، مشاوره تخصصی سبب اطمینان از لزوم مراجعه شده و مراجعه های بی مورد را در شرایطی که خود میتوانید برخی کارها را جهت رفع مشکل انجام دهید، میسر میسازد.

مرکز پشتیبانی 24 ساعته

کارشناسان تعمیرات یخچال های ال جی ما به صورت 24 ساعته در تمام روزهای سال، آماده پاسخگویی و اعزام کارشناس هستند. میتوانید جهت ارائه مشاوره و یا اعزام و همچنین پشتیبانی خدمات انجام شده با ما از طریق تماس و یا فرم درخواست آنلاین در ارتباط باشید.

اعزام فوری کارشناس

ما از ضرورت انجام فوری خدمات تعمیر یخچال فریزر و اهمیت سرعت در خدمات آگاهیم. لذا با دراختیار داشتن متخصصین برای هر منطقه، انجام سریع خدمات را برایتان فراهم کرده ایم.
همچنین تلاش ما انجام کار و تعمیر یخچال با یکبار مراجعه است.

نظارت شرکت بر عملکرد تکنسین ها

ما برای اطمینان از عملکرد و رضایت شما از عملکرد تکنسین، تدابیر مختلفی اعم از نظارت بر فاکتور تکنسین، تماس رضایت در بازه های مختلف پس از انجام کار و آزمون های تست مهارت تکنسین ها را سنجیده ایم.

آموزش و آزمون تکنسین ها

تمامی تکنسین های فیکسی، آزمون مهارت و آموزش های لازم را دیده اند و با اطمینان از مهارت استخدام شده اند.
تکنسین های ما علاوه بر آموزش، تجربه زیادی نیز در زمینه تعمیر لوازم خانگی دارا هستند.

نرخنامه طبق نرخ مصوب اتحادیه

هزینه خدمات در فیکسی، طبق نرخ اتحادیه بوده و برای اطمینان از مبلغ فاکتورهای ارائه شده توسط تکنسین، همگی پیش از ارسال، توسط شرکت بررسی میشوند.

استفاده از قطعات اورجینال و شرکتی

با وجود محدودیت واردات از کشورهای تولید کننده قطعات باکیفیت، تامین قطعات از چالش های اصلی شرکت ها و تکنسین ها و همچنین نگرانی بسیار برای مشتریان تبدیل شده است.
با وجود گارانتی، این اطمینان را به شما میدهیم که قطعات استفاده شده در فیکسی اورجینال و در نبود قطعات اورجینال، دارای بالاترین کیفیت بوده و کیفیت های مختلف قطعه پیش از انجام کار به اطلاع شما رسیده و امکان انتخاب بین قطعات با کیفیت ها و قیمت های مختلف بر عهده شما خواهد بود.

انجام کلیه خدمات در محل

تمامی خدمات انجام شده در محل و بدون نیاز به حمل به کارگاه انجام میگیرد.
حمل به کارگاه، علاوه بر هینه اضافه، احتما آسیب به یخچال فریزر را بالا میبرد. همچنین انجام تعمیرات در حضور مشتری، امکان نظارت را برای وی فراهم کرده و آسودگی خاطر ایجاد مینماید.

ارتباط با بخش مشتریان ال جی

برای ارتباط با بخش مشتریان میتوانید از دو طریق اقدام نمایید و پس از آن مراحل مشاوره رایگان و … انجام خواهد شد:
درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و منتظر تماس کارشناسان ما بمانید و یا از طریق تماس با شعبه کرج درخواست مشاوره و یا اعزام را ثبت نمایید.

  1. کارشناسان فیکسی با ارئه مشاوره تخصصی لزوم مراجعه حضوری را بررسی خواهند کرد.
  2. در صورت نیاز تکنسین به محل اعزام شده و جهت رفع مشکل اقدام می کند.
  3. پس از عیب یابی و اعلام هزینه، در صورت موافقت، رفع مشکل انجام می شود.
  4. پس از انجام کار، مرکز رضایت مشتریان، جهت اطمینان از کسب رضایت و صحت عملکرد تکنسین با شما تماس خواهند گرفت.

مشکلات رایج یخچال فریزر و ساید بای ساید های ال جی

  • نشت آب و آبریزی از یخچال ال جی
  • برفک زدن یخچال ال جی
  • گرم شدن یخچال ال جی
  • گرم شدن فریزر ال جی
  • سرمای کم یخچال ال جی
  • روشن نشدن یخچال ال جی
  • کار نکردن موتور یخچال ال جی
  • خرابی پدال آب آبسردکن یخچال ال جی
  • خرابی یخساز یخچال ال جی
  • و …

هزینه تعمیر یخچال ال جی

همانطور که میدانید خدمات تعمیرات یخچال ال جی به دلیل ماهیت خدماتی بودن آن، امکان اعلام هزینه دقیق، پیش از عیب یابی حضوری و دقیق و اطلاع از نوع یخچال و قطعات آن امکان پذیر نیست.

اما ما در فیکسی شرایطی را فراهم کرده ایم تا پیش از انجام کار از قیمت قطعات و خدمات و هزینه تعمیرات یخچال ال جی در کرج آگاه شوید:

  • مشاوره تخصصی این امکان را به متخصص میدهد که با اطلاع از نوع یخچال فریزر الجی و کسب اطلاعات بیشتر از ایراد یخچال، بتواند آن را به صورت دقیق تر عیب یابی و متعاقبا اعلام هزینه نماید.
  • پس از اعزام کارشناس و عیب یابی دقیق حضوری، قطعه معیوب و قیمت آن و همچنین هزینه خدمات به اطلاع شما رسیده و در صورت توافق، تعمیر انجام خواهد شد.

خدمات تعمیرات یخچال ال جی در کرج

خدمات ارائه شده مجموعه خدمات پس از فروش فیکسی در رابطه با تعنیرات یخچال ال جی در کرج و حومه، در رابطه با یخچال فریزر و ساید بای سایدهای ال جی شامل موارد زیر است:

  • نصب مجدد یخچال فریزر ال جی
  • تعمیر تخصصی بورد یخچال ال جی
  • رفع نشتی و شارژ گاز یخچال ال جی
  • رفع کیپی و شستشوی سیکل یخچال ال جی
  • تعویض موتور یخچال ال جی
  • تعویض و تعمیر تمامی قطعات با قطعات اورجینال
  • رفع برفک و ایرادات برفک زدایی یخچال ال جی
  • تعمیر یخساز و آبسردکن یخچال ال جی
  • رفع نشتی آب و آبریزی از یخچال ال جی
  • تعویض فیلترهای آب یخچال ال جی
  • رفع مشکلات سرماسازی
  • رفع مشکل گرم شدن یخچال ال جی
  • و …

 

 

5/5 - (8 امتیاز)

همین حالا درخواست خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *