تعمیر یخچال جنرال الکتریک در کرج

نمایندگی خدمات پس از فروش جنرال الکتریک با در اختیار داشتن متخصصین با تجربه و آموزش دیده در زمینه یخچال فریزر و ساید با ساید های امریکایی، به صورت 24 ساعته در تمام روزهای هفته و در تمام نقاط استان البرز و حومه از قبیل

  1. کرج
  2. مهرشهر
  3. گوهردشت
  4. فردیس
  5. شهرک بنفشه
  6. هشتگرد
  7. ملارد
  8. شهریار

و … آماده ارائه خدمات پس از فروش , تعمیر یخچال جنرال الکتریک در کرج به شما مشتریان گرامی میباشد.
برای ارتباط با بخش مشتریان استان البرز میتوانید از طریق تماس با شعبه البرز و یا ثبت درخواست آنلاین جهت ارائه مشاوره تخصصی و یا مراجعه کارشناس اقدام نمایید.

نمایندگی خدمات پس از فروش یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک (GE) در کرج و حومه

همانطور که میدانید برند جنرال الکتریک یک برند امریکایی بوده و دهه هاست در ایران نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ندارد. محصولات این برند به دو صورت وارد ایران شده اند. 1.به صورت قاچاق و از مجاری غیر قانونی و 2.به صورت قانونی اما به صورت محدود از مجاری قانونی که دولت برای برخی مناطق مرزی در نظر گرفته است.

فیکسی

نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش لوازم خانگی

 با در اختیار داشتن تکنسین‌های متخصص و با تجربه اقدام به نصب, سرویس و تعمیر انواع یخچال و فریزر می‌نماید. جهت ثبت درخواست تنها کافیست فرم درخواست را تکمیل نموده یا با ما تماس بگیرید.

بنابراین این برند در ایارن به صورت رسمی فعالیتی ندارد و متعاقبا خدمات پس از فروش این برند نیز به صورت رسمی و تحت نظر شرکت اصلی امریکایی جنرال الکتریک فعالیت نمیکند.

حال که از این موضوع آگاهی پیدا کردید حتما سوالی که به ذهنتان متبادر شده این است که پس شرگت ضمانت کننده یخچال جنرال ما چه کسی ست و چگونه فعالیت میکند؟

خب همانطور که گفته شد محصولات این شرکت به صورت محدود وارد ایران شده اند و اغلب شرکت هایی وجود دارند که همین مقدار اندک را گارانتی کرده اند اما تحت نظر شرکت جنرال الکتریک فعالیت نمیکنند.

با این تفاسیر خدمات پس از فروش لوازم خانگی جنرال الکتریک خود را به چه کسی بسپاریم؟

برای خدمات پس از فروش یخچال فریزر و یا ساید بای ساید جنرال الکتریک خود میتوانید از خدمات شرکت های معتبر و خوشنام استفاده کنید.

تعمیر یخچال امرسان در کرج کلیک کنید.

اما یک شرکت خدمات پس از فروش معتبر چه امکاناتی را فراهم میکند؟

  • گارانتی بدون قید و شرط خدمات
  • ارائه مشاوره رایگان وتخصصی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در کرج
  • در اختیار داشتن تکنسین های متخصص برندهای امریکایی
  • مرکز پشتیبانی 24 ساعته
  • دارا بودن مرکز رضایت مشتریان
  • امکان ارتباط با متخصص پیش از ثبت درخواست مراجعه
  • اعزام کارشناس در سریعترین زمان
  • نظارت شرکت بر عملکرد تکنسین ها
  • نرخنامه مصوب و نظارت شرکت بر فاکتور
  • تامین قطعات اورجینال
  • انجام تمامی خدمات در محل و در حضور مشتری

ضمانت خدمات تعمیر یخچال جنرال الکتریک در کرج

گارانتی خدمات پس از فروش از موارد بسیار مهمی ست که یک شرکت معتبر و قابل اطمینان را از یک شرکت نامعتبر مشخص میکند.
ضمانت خدمات نه تنها به مشتریان جهت انجام رایگان خدمات در مواردی که مشکل مشابه به وجود بیاید اطمینان میدهد و برای آنها آسودگی خاطر ایجاد میکند، بلکه این نوید را نیز به مشتری میدهد که شرکت به قدری به کیفیت و مهارت تکنسین خود مطمئن است که حاضر است خدمات وی را به مدت 6 ماه ضمانت کند.

به خاطر داشته باشید تمامی خدمات ارائه شده توسط فیکسی دارای گارانتی 6 ماهه بدون قید و شرط هستند و بروز مشکل مشابه در این مدت به صورت رایگان با اعزام متخصص برطرف خواهد شد.

برای تعمیر لباسشویی آبسال در کرج کلیک کنید.

نمایندگی خدمات پس از فروش جنرال الکتریک از چه قطعاتی استفاده میکند؟

با توجه به وجود تحریم ها و عدم امکان واردات قطعات از کشور تولید کننده سوالی که ذهن بسیاری از مشتریان را چه در حین تعمیر لوازم خانگی چه در هنگام خرید لوازم خانگی خارجی مشغول کرده است، تامین قطعات است.

در این خصوص باید بدانید که در بسیاری از موارد نمیتوان قطعات اورجینال را برای تعمیر یخچال فریزر تهیه کرد و نگرانی از بابت کیفیت و کشور تولید کننده قطعات یخچال های خارجی بسیار به جاست.

در این موارد سعی بر این است که از با کیفیت ترین قطعات موجود در بازار جهت تعمیر یخچال تعویض قطعه معیوب استفاده شود. در برخی موارد که امکان استفاده از چندین قطعه با کیفیت ها و قیمت ها و همچنین کشورهای سازنده متفاوت وجود دارد، این مورد به اطلاع مشتری رسیده و امکان انتخاب برای مشتری فراهم است.

اساس کار ما در فیکسی صداقت است و در این زمینه مهمترین مساله بیان حقیقت به مشتری و واگذاری امکان انتخاب به خود اوست.

جهت تعمیر یخچال مابه در کرج کلیک کنید.

اعزام فوری کارشناس برای تعمیر یخچال جنرال الکتریک در کرج

از مسائل بسیار مهم در زمینه تعمیرات لوازم خانگی به خصوص یخچال فریزر، اعزام فوری کارشناس و رفع مشکل در سریعترین زمان ممکن است. چرا که یخچال فریزر از مهمترین لوازم آشپزخانه بوده و خرابی آن علاوه بر اختلال در زندگی باعث خرابی مواد غذایی شده که خود هزینه زیادی را به مشتریان تحمیل میکند.

ما با آگاهی از اهمیت سرعت در ارائه خدمات پس از فروش یخچال فریزرهای جنرال الکتریک، نزدیکترین کارشناس به محل شما رااعزام کرده و تلاش میکنیم خدمات را با یک بار مراجعه انجام دهیم.

برای تعمیر لباسشویی بوش در کرج کلیک کنید.

مرکز مشاوره تخصصی 24 ساعته تعمیر یخچال جنرال الکتریک در کرج

ما با در اختیار داشتن مشاورین متخصص برندهای امریکایی، به صورت 24 ساعته در تمام روزهای هفته آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره تخصصی رایگان در زمینه تعمیرات یخچال فریزرها و ساید بای ساید های جنرال الکتریک به شما عزیزان هستیم.

جهت اخذ مشاوره رایگان تنها کافیست با شماره تلفن های شرکت تماس گرفته و در ادامه بخش مشاوره را انتخاب نمایید. همچنین میتوانید درخواست خود را به صورت آنلاین از طریق فرم درخواست ثبت نموده و منتظر تماس کارشناسان ما بمانید.

برای تعمیر لباسشویی در فردیس با ما در تماس باشید.

هزینه تعمیر یخچال جنرال الکتریک در کرج

از سوالات متداولی که برای مشتریان به وجود میاید هزینه تعمیر یخچال جنرال الکتریک آنهاست. البتهباید بدانید به دلیل ماهیت خدماتی تعمیر یخچال فریزر، پیش از عیب یابی دقیق و اطلاع از مدل یخچال فریزر، امکان ارائه قیمت دقیق خدمات وجود ندارد.

البته مشتریان این حق را دارند که پیش از انجام تعمیرات از اجرت و یا قیمت قطعه مربوطه اطلاع حاصل نمایند. لذا ما در فیکسی شرایطی را فراهم کرده ایم تا پیش از انجام خدمات از قیمت آن مطلع شوید:

  1. مشاوره رایگان تلفنی پیش از اعزام کارشناس سبب عیب یابی حدودی یخچال فریزر شده که با توجه به آن میتوان قیمت حدودی تعمیرات ایرادات آن را با اطلاع مشتریان رساند.
  2.  پیش از انجام تعمیرات در صورت اعزام کارشناس به محل، عیب یابی حضوری انجام شده و ایراد دستگاه به صورت دقیق مشخص میشود. پس از عیب یابی کارشناس هزینه تعمیرات را اعلام کرده و در صورت توافق تعمیرات انجام میشود.

جهت تعمیر یخچال در فردیس با تیم ما در ارتباط باید.

خدمات نمایندگی جنرال الکتریک در کرج

در تمامی نقاط استان البرز و حومه میتوانید جهت انجام خدمات زیر در رابطه با یخچال فریزرها و ساید بای سایدهای جنرال الکتریک با ما در ارتباط باشید:

  • شارژ گاز یخچال فریزر
  • تعویض موتور
  • تعویض تمامی قطعات با قطعات اورجینال
  • تعمیر یخساز و آبسردکن یخچال جنرال الکتریک
  • تعمیر تخصصی بورد یخچال فریزرهای جنرال الکتریک
  • رفع نشتی و آبریزی از یخچال فریزرهای جنرال الکتریک
  • اختلال در سیستم برفک زدایی
  • رفع مشکل سرمادهی یخچال فریزرهای جنرال الکتریک
  • تعویض فیلتر  و تعمیر یخچال جنرال الکتریک در کرج
  • و …

5/5 - (6 امتیاز)

همین حالا درخواست خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *