لباسشویی درب فضایی چیست ؟

لباسشویی در فضایی که به آن لباسشویی در سفینه ای یا ماهواره ای هم گفته میشود از جدیدترین مدل های ماشین لباسشویی ست که به دلیل ظاهر مدرن و به روز و استقبال خریداران، اغلب برندهای ایرانی و خارجی اقدام به تولید آن کرده اند.

اگر به دنبال خرید ماشین لباسشویی و یا تغییر لباسشویی قدیمی خود بوده اید حتما اسم آن را شنیده و یا در ویترین مغازه های لوازم خانگی با ظاهر جذاب و مدرن این نوع ماشین های لباسشویی مواجه شده اید.

اما تفاوت ماشین های لباسشویی در فضایی با لباسشویی های قدیمی چیست؟ چرا تمامی تولید کنندگان اقدام به تولید این نوع از ماشین های لباسشویی نموده اند؟ مزیت آنها چیست و چرا درخواست برای این مدل افزایش چشمگیری پیدا کرده است؟

در این مقاله از فیکسی به این نوع ماشین های لباسشویی پرداخته و با آنها آشنا خواهیم شد. ( ماشین لباسشویی در فضایی چیست )

ماشین لباسشویی درب فضایی چیست؟

ماشین لباسشویی های درب فضایی ماشین لباسشوی هایی هستند که درِ تیره رنگ و بزرگی دارند. در اغلب ماشین لباسشویی های جدید به دلیل جلوه و ظاهر زیباتر و همچنین درخواست بیشتر از این نوع درها استفاده شده است.

البته همانطور که از اسم این لباسشویی ها پیداست، تنها تفاوت آنها نسبت به مدلهای دیگر و قدیمی تر نوع در آنهاست.

در ماشین لباسشویی هایی قدیمی تر از درهای شیشه ای روشن و شفاف استفاده میشد در نتیجه دورن محفظه آنها به راحتی قابل رویت بود، همچنین دور تا دور در با یک قاب پلاستیکی پوشیده شده بود.

در لباسشویی های در فضایی، قاب اطراف در حذف شده و تمامی در از شیشه ساخته شدهاست. به علاوه شیشه استفاده شده در ان نوع از لباسشویی ها تیره رنگ بده و نمیتوان داخل آن را مشاهده کرد.

جهت تعمیر برد کولر گازی روی لینک کلیک کنید.

ماشین لباسشویی درب فضایی چه تفاوتی با مدل‌های قدیمی‌تر دارد؟

تنها تفاوتی که این نوع ماشین های لباسشویی با مدل های دیگر دارند ظاهر و در واقع فقط درب آنهاست که ظاهری جذاب و مدرن به آنها داده است و آشپزخانه را زیباتر خواهند کرد.

از نظر فنی این نوع ماشین های لباسشویی تفاوتی با مدل های دیگر لباسشویی ندارند و ممکن است در آنها از تکنولوژی جدیدتر یا قدیمی تر استفاده شده باشد.

(هرچند به دلیل اینکه این مدلها از جدیدترین مدلهای تولید شده هستند اغلب از جدیدترین تکنولوژی استفاده میکنند اما ممکن است اینطور نباشد)

به عنوان مثال جدیدترین تکنولوژی موتور لباسشویی، تکنولوژی اینورتر است که در این مدل ها، موتور لباسشویی بدون تسمه و تقریبا بی صدا کار میکند.

این تکنولوژی در بسیاری از مدلهای قدیمی بدون در فضایی به کار رفته در حالی که بسیاری از مدل های دارای در فضایی از این تکنولوژی استفاده نمیکنند.

لازم است یادآوری کنیم که هرچند ظاهر لباسشویی با توجه به قرار گرفتن آن در آشپزخانه های باز و در دیدرس با لوازم آشپزخانه مدرن، از اهمیت بسیاری برخوردار است، اما نکات فنی و توجه به آنها در خرید لباسشویی ضروری ست.

جهت تعمیر یخچال بوش روی لینک کلیک کنید.

مزایا و معایب ماشین لباسشویی‌های در فضایی

همانطور که گفتیم ماشین‌های لباسشویی در فضایی تنها تفاوت های ظاهری با دیگر مدل ها دارند و برای بررسی مزایا و معایب آنها بایدبه مشخصات فنی آنها رجوع کرد که با یکدیگر متفاوتند.

اما چرا این مدل ها تولید شدند و چرا با استقبال گسترده ای روبه‌رو شده‌اند؟

سالهای سال ماشین های لباسشویی تلید شده برندهای مختلف به غیر از تغییرات جزیی، تفاوت چندانی با یکدیگر و با مدله ای قدیمی تر نداشتند و اغلب تشخیص جدیدترین مدلها کار ساده ای نبود.

اما مدل های در فضایی با ظاهری بسیار متفاوت و مدرن، تغییری اساسی در ظاهر ماشین های لباسشویی ایجاد کردند که مناسب فضای تکنولوژیکی و مدرن آشپزخانه های امروز بودند.
به همین دلیل گوس سبقت را از مدل های قدیمی تر ربوده و اغلب تولید کنندگان به دلیل فروش بالا به تولید این مدل روی آورده اند.

ما نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا هستیم.

از مزایای این مدل ها بدون در نظر گرفتن مشخصات فنی میتوان به:

مزایای ماشین لباسشویی درب فضایی چیست؟

  • ظاهر مدرن و سازگار با عصر تکنولوژی
  • پنهان بودن محتویات درون لباسشویی

اشاره کرد و همچنین معایب این مدلها:

نیاز به تمیز کردن مداوم

چرا دور تند ماشین لباسشویی کار نمیکند؟

ماشین لباسشویی در فضایی بهتر از لباسشویی با درِ معمولی ست؟

اگر ظاهر لباسشویی در فضایی را در نظر نگیریم که یک مورد سلیقه ایست، برای اظهار نظر در مورد یک لباسشویی باید مشخصات فنی آن را بدانیم.
بهتر بودن یک لباسشویی نسبت به دیگری به:

  1. کیفیت قطعات استفاده شده
  2. نوع موتور
  3. مقاومت و جنس بدنه
  4. تکنولوژی به کار رفته در لباسشویی

بستگی دارد و ظاهر متفاوت و یا زیباتر دلیل بر بهتر بودن یک لباسشویی از دیگری نیست.

تکنولوژی های به کار رفته در ماشین لباسشویی در فضایی چیست و جدیدتر از دیگر مدلهاست؟

همانطور که قبلا اشاره کردیم، هرچند که این مدلها جدیدترند و احتمالا از تکنولوژی های جدیدتری استفاده میکنند اما الزاما اینطور نیست و ممکن است یک لباسشویی با درِ معمولی از تکنولوژی جدیدتری استفاده کرده و حتی با کیفیت تر از این مدل از لباسشویی ها باشد.

علت داغ شدن اب لباسشویی چیست؟ این اطلاعات را در مقاله بخوانید.

چه برندهایی ماشین لباسشویی در فضایی دارند؟

نام تولید کنندگان ماشین لباسشویی درب فضایی چیست؟

اولین تولید کنندگان این مدلها ال جی و سامسونگ بودند اما به دلیل استقبال زیاد از این مدلها، امروزه اغلب تولیدکنندگان لوازم خانگی این مدل از ماشین لباسشویی را تولید میکنند.
در برندهای خارجی ال جی، سامسونگ، بوش، بکو و … و در برندهای ایرانی اسنوا، پاکشوما، جی پلاس، کندی، ایکس ویژن و … تولیدکنندگانی هستند که این نوع از لباسشویی ها را تولید میکنند.

تعمیرات ماشین لباسشویی در فضایی

اینکه این لباسشویی ها بیشتر از انواع دیگر خراب میشوند و یا تعمیر این نوع از لباسشویی ها، تفاوتی با مدل های دیگر لباسشویی ندارد. در واقع مقاومت و کارکرد لباسشویی به مشخصات فنی آن بستگی دارد نه ظاهر لباسشویی.

جهت تعمیر یخچال دوو روی لینک کلیک کنید.

تعمیرات ماشین لباسشویی در فضایی در فیکسی

اگر ماشین لباسشویی در فضایی شما با هر برند و به هر دلیلی خراب و یا دچار مشکل شده است، میتوانید با متخصصین فیکسی تماس گرفته و یا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا مشاوران فیکسی با شما تماس بگیرند.

پس از مشاوره، در صورت نیاز به مراجعه حضوری، متخصص مربوط به محدوده شما با شما تماس گرفته و پس از مراجعه در سریعترین زمان ممکن، مشکل را برطرف خواهد کرد.
[sc name=”darfazaee”][/sc]

5/5 - (3 امتیاز)

همین حالا درخواست خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *