نمایندگی کنوود در کرج

همانطور که میدانید “کنوود” یک برند ژاپنی ست و در ایران نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ندارد. با این شرایط، خرابی هر یک از لوازم خانگی این برند برای مشتریان نگران کننده و چالش برانگیز است.
نگرانی های مشتریان در نبود نمایندگی های رسمی خدمات پس از فروش لوازم خانگی خارجی شامل موارد زیر است که به روشنی قابل شناسایی و البته قابل درک است:

  1. توانایی تکنسین ها در تعمیر لوازم خانگی کنوود
  2. تامین قطعات اصلی
  3. گارانتی معتبر خدمات
  4. قیمت‌ ها و هزینه تعمیرات
  5. پشتیبانی و پاسخگویی
  6.  و …

مراقب شرکت های واسطه گر باشید!

در نبود نمایندگی های رسمی برندهای خارجی، برخی شرکت های خدماتی به صورت واسطه گری فعالیت میکنند و در واقع تنها رابطی هستند که مشتریان را به متخصصین متصل میکنند.
اینگونه شرکت ها هیچگونه مسئولیتی در قبال خدمات ارائه شده و رفتار و عملکرد تکنسین ها در منزل مشتریان نداشته و در این زمینه پاسخگو نیستند!

از نگرانی های دیگر در زمینه تعمیرات لوازم خانگی کنوود، نبود شرکت های خدماتی معتبر و قابل اعتماد در کرج و اساسا استان البرز است، چرا که اغلب باور بر این است که شرکت های معتبر و بزرگ در کرج فعالیت نمیکنند.

ما تمام دغدغه های شما را میشناسیم و برای آنها راه حل داریم!

ما در فیکسی در سال های متمادی فعالیت همواره دغدغه ارتقا کیفیت و ارتقا رضایت مشتریان را به همراه داشته ایم به همین دلیل نگرانی های مشتریان را میشناسیم و با تلاش دائمی، سعی در برطرف کردن یا به حداقل رساندن آنها داریم.

پس از حضور موفق در استان تهران، استان البرز دومین کلان شهری ست که فیکسی در آن شروع به فعالیت کرده و شما عزیزان در تمام مناطق کرج و حومه، میتوانید از خدمات ما استفاده نمایید.

تعمیر یخچال اسنوا در کرج | گارانتی خدمات و پشتیبانی ۲۴ ساعته

نمایندگی خدمات پس از فروش کنوود KENWOOD در کرج

برای ارتباط با ما نمایندگی کنوود در کرج کافیست از دو طریق زیر اقدام نمایید:

  1. تماس با شعبه استان البرز از طریق شماره تماس 91300600-026
  2. ثبت درخواست آنلاین از طریق فرم درخواست آنلاین موجود در سایت

مزیت هایی که خدمات ما برایتان به ارمغان میآورد:

1. خدمات را با ضمانت معتبر دریافت میکنید

با توجه به خاصیت نا ملموس بودن خدمات، گارانتی آن میتواند برای شرکت هایی که نظارت دائمی بر توانایی و عملکرد تکنسین ها و نیروهای خود ندارند چالش برانگیز باشد.

اما ما در فیکسی (نمایندگی کنوود در کرج) تمامی خدمات مان را به مدت 6 ماه یا 180 روز ضمانت میکنیم و به شما اطمینان میدهیم که بروز مشکلات مشابه در این مدت زمان بدون هیچ هزینه ای برطرف خواهد شد.

ضمانت خدمات نه تنها موجب آسودگی خاطر مشتریان از جبران خسارت های وارد شده خواهد شد بلکه این اطمینان را به آنها میدهد که شرکت گارانتی کننده خدمات، از مهارت و توانایی تکنسین در انجام خدمات اطمینان دارد و حاضر است آن را به مدت 6 ماه ضمانت کند.

2. خدمات را از متخصصین آموزش دیده و با تجربه دریافت میکنید

تکنسین های ما نمایندگی کنوود در کرج تنها افرادی از مجموعه هستند که به صورت رو در رو با مشتریان در ارتباطند لذا رفتار و عملکرد آنها مستقیما بر روی رضایت مشتریان تاثیر گذار است.
به همین دلیل در به کارگیری تکنسین ها دقت بالایی به خرج میدهیم.

تمامی تکنسین های فیکسی پیش از استخدام دوره های آموزشی فنی و رفتاری را گذرانده و توسط کارشناسان تایید صلاحیت شده اند.

3. از اصل بودن یا نبودن و کیفیت قطعات مطلع خواهید بود

همه شما عزیزان با شرایط تحریم آشنا هستید و دور از انتظار نیست که بگوییم در شرایط حال حاضر پیدا کردن قطعات اصلی و اورجینال برندهای خارجی کاری دشوار و البته در برخی موارد غیر ممکن است.

ما در فیکسی نمایندگی کنوود در کرج با توجه به ارائه ضمانت خدمات، تلاش میکنیم از با کیفیت ترین قطعات موجود در بازار استفاده کنیم.

البته در برخی موارد به دلیل قیمت بالاتر قطعات با کیفیت تر، مشتریان ترجیح میدهند با قیمت پایین تر قطعه ای با کیفیت پایین تر را دریافت کنند که در این صورت کیفیت ها و قیمت های متفاوت به اطلاع شما خواهد رسید تا خودتان از بین آنها انتخاب کنید.

4. برای خدمات از قیمت های مصوب بهره مند میشوید

نظارت شرکت بر فاکتورهای صادر شده توسط تکنسین ها از مهمترین عواملی ست که از اشتباهات و فاکتور هایی با نرخ های غیر منصفانه جلوگیری میکند.

شما با استفاده از خدمات ما، این اطمینان را خواهید داشت که خدمات ارائه شده با قیمت های مصوب اتحادیه همخوانی دارند چرا که کارشناسان ما پیش از ارسال آن برای شما عزیزان آنها را بررسی و از صحت آنها اطمینان حاصل میکنند.

تعمیر یخچال دوو در کرج | گارانتی خدمات + پشتیبانی ۲۴ ساعته

5. پشتیبانی همیشگی دریافت میکنید/ 24 ساعته و 7 روز هفته

مرکز پشتیبانی 24 ساعته فیکسی نمایندگی کنوود در کرج در تمام روزهای هفته آماده پاسخگویی به شما بوده و در تمام مراحل ثبت درخواست تا پایان کار و نیز پس از آن، همواره در کنار شماست.

6. مشاوره تخصصی رایگان نمایندگی کنوود در کرج دریافت میکنید

تعدادی از متخصصین به صورت دوره ای در مرکز مشاوره حضور داشته و به شما مشاوره تخصصی ارائه میدهند.
ما با ارائه مشاوره تخصصی توانسته این درصد بسیار زیادی از مراجعه حضوری را کم و با مشاوره مشکلات را تا حدود بسیار زیادی برطرف کنیم.

7. خدمات را در سریعترین زمان ممکن دریافت میکنید

سرعت در ارائه خدمات نمایندگی کنوود در کرج از مهمترین فاکتورها در ارائه خدمات پس از فروش لوازم خانگی ست. تلاش ما به حداقل رساندن زمان اعزام کارشناس بوده و برای نیل به این هدف، برای هر منطقه متخصصین مربوط به آن منطقه را در اختیار گرفته ایم.
علاوه بر این تلاش میکنیم مشکل لوازم خانگی کنوود شما را در مراجعه اول برطرف کنیم.

8. تمامی خدمات را در محل و در حضور خودتان دریافت میکنید

در 9/99 درصد مواقع نیازی به جابجایی لوازم خانگی نیست و تعمیرات در محل و در حضور و با نظارت خود شما انجام میشود.

برای چه خدماتی میتوانیم به فیکسی مراجعه کنیم؟

فیکسی نمایندگی کنوود در کرج، مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی ست و تنها خدمات مربوط به لوازم خانگی را به صورت تخصصی ارائه میدهد.
در مجموع برای دریافت خدمات زیر میتوانید با ما تماس بگیرید:

  • نصب و راه اندازی مجدد لوازم خانگی کنوود
  • سرویس های دوره ای لوازم خانگی کنوود
  • تعمیرات انواع لوازم خانگی کنوود از قبیل یخچال و ساید بای ساید کنوود، ماشین لباسشویی کنوود، ماشین ظرفشویی کنوود و …

نمایندگی تعمیرات یخچال کنوود در کرج

نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش یخچال فریزر و ساید بای ساید های کنوود در سالهای متمادی فعالیت، همواره رضایت مشتریان را به همراه داشته است.
از دلایلی که توانسته ایم همواره رضایت مشتریان را به همراه داشته باشیم در وهله نخست، در اختیار داشتن متخصصین حرفه ای و با اخلاق است. متخصصین آموزش دیده و با تجربه که مشکل را با یکبار مراجعه برطرف میکنند.

از دیگر موارد میتوان به ضمانت خدمات، پشتیبانی همیشگی، پاسخگویی 24 ساعته و مشاوره تخصصی تلفنی اشاره کرد.

نمایندگی یخچال کنوود | نصب, سرویس و تعمیر یخچال فریزر کنوود

5/5 - (6 امتیاز)

همین حالا درخواست خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *