نمایندگی یخچال آرچلیک

آرچلیک یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی ترکیه ایست که در سال 1995 در استامبول تاسیس شد.
احتمالا نام این برند را زیاد شنیده اید اما شاید با لوازم خانگی این برند آشنایی نداشته باشید و در بازار لوازم خانگی این برند را ندیده باشید.
اگر به بازرا لوازم خانگی مراجعه کرده باشید حتما برندهای ترکیه ای با نام های بکو و بلومبرگ را شنیده و یخچال فریزرهای آن ها را در بازار دیده اید. باید بدانید که این دو برند زیر مجموعه آرچلیک هستند.
آرچلیک تولیدات خود را تحت نام های تجاری آرچلیک، بکو، بلومبرگ، گروندیک و آرکتیک به ستاسر اروپا صادر میکند و چهارمین صادر کننده لوازم خانگی به اروپاست.

نمایندگی یخچال آرچلیک

حتما برای تعمیرات و یا نصب و سرویس یخچال آرچلیک خود با تعداد زیادی از مراکز تعمیرات مواجه شده اید که خود را نمایندگی رمسی این برند معرفی میکنند.
در اینجا لازم میدانیم یاداوری کینم در زمینه لوازم خانگی هیچ یک از برندهای خارجی در ایران نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ندارند.
هرچند شرکت های معتبری وجود دارند که خدمات پس از فروش این برند را بر عهده گرفته و خدمات مطلوبی را در زمینه خدمات پس از فروش این برند ارائه میدهند اما باید بدانید ادعای نمایندگی رسمی این برند و یا هر برند خارجی در ایران تنها یک ادعای دروغ است.

جهت تعمیر یخچال و فریزر دوو روی لینک کلیک کنید.

با این اوصاف به چه کسی اعتماد کنیم؟

همانطور که گفته شد در نبود نمایندگی های رسمی برندهای خارجی، شرکت های معتبری به ارائه خدمات پس از فروش این برند میپردازند.
نکته حائز اهمیت این است که حتما از خدمات شرکت های معتبر و مورد اطمینان استفاده کنید، چرا که تنها شرکت ها هستند که در صورت بروز مشکل و یا عدم رضایت از تکنسین، به راحتی در دسترس شما و پاسخگوی شما بوده، مشکل را پیگیری کرده و تا رفع مشکل و کسب رضایت شما عزیزان کنار شما هستند.

 ?برای تعمیر یخچال شماره خود را ثبت کنید. ?

فیکسی، مرکز تخصصی خدمات پس از فروش یخچال فریزهای آرچلیک

ما با در اختیار داشتن متخصصین آموزش دیده و با تجربه در زمینه یخچال فریزر آرچلیک، با سالها تجربه در کنار شما هستیم تا خاطره ای از خدمات با کیفیت را برایتان رقم بزنیم.
• گروهی از تکنسین های فیکسی به صورت 24 ساعته در تمام روزهای سال آماده اند تا مشکلات شما را به صورت تلفنی برطرف کنند. چرا که در 50 درصد موارد نیازی به مراجعه نیست و مشکل با راهنمایی کارشناس بدون مراجعه قابل حل است.

  •  ما (نمایندگی یخچال آرچلیک) به صورت 24 ساعته در تمام روزهای سال حتی ایام تعطیل آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستیم
  • تمامی قطعات استفاده شده در فیکسی اورجینال آرچلیک بوده و توسط شرکت تامین میشود.
  • تجربه و تخصص از مهمترین ملاک های ما در استخدام تکنسین است
  • ما به لزوم سرعت در خدمات به خصوص در زمینه یخچال فریزر آگاهیم. پس متخصصین خود را در سریعترین زمان ممکن طبق زمانبندی شما، اعزام میکنیم.
  • تمامی خدمات ارئه شده در فیکسی به مدت 90 الی 180 روز ضمانت میشوند تا خیالتان از کیفیت خدمات آسوده باشد.
  • هزینه خدمات در فیکسی طبق تعرفه مصوب بوده که در سایت فیکسی در دسترس شماست. با این حال میتواند از متعارف بودن قیمت ها مطمئن باشید.

فیکسی مرکز تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک در کرج و تهران

مراحل انجام کار در مرکز تخصصی خدمات پس از فروش لوازم خانگی

  1. برای ثبت درخواست نصب، سرویس و یا تعمیر یخچال آرچلیک خود می‌توانید با ما نمایندگی یخچال آرچلیک تماس بگیرید و یا درخواست خود را در چند ثانیه به صورت آنلاین ثبت کنید تا متخصصین فیکسی در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.
  2. پس از ثبت درخواست، تکنسین متخصص آرچلیک با شما تماس گرفته و تلاش میکند با راهنمایی تلفنی و یا مشاوره در واتساپ مشکل را بدون هزینه برطرف کند.
  3. اگر نیاز به مراجعه تکنسین باشد به نزدیکترین متخصص ارجاع داده شده و تکنسین برند آرچلیک برای هماهنگی زمان مناسب با شما تماس میگیرد.
  4. پس از اتمام کار فاکتور برای شرکت ارسال و در صورت تایید برای شما پیامک شده تا مطمئن باشید هزینه اضافی و خارج از تعرفه از شما اخذ نشده است.
  5.  مرکز رضایت مشتری فیکسی با شما تماس گرفته تا از کسب رضایت شما مطمئن شویم.

قطعات اورجینال  در نمایندگی یخچال آرچلیک

در فیکسی، اولویت با تعمیر قطعات است اما گاهی تعمیر ممکن نیست و یا اضلا به صرفه نیست.
در این صورت نگرانی از قطعات استفاده شده در تعمیر یخچال آرچلیک وجود داشته که البته نگرانی بسیار به جاییست.
تمامی قطعات استفاده شده توسط متخصصین فیکسی اورجینال بوده و دارای بالاترین کیفیت هستند. گاهی مشتریان به علت قیمت بالای برخی قطعات اورجینال تمایل دارند تعویض قطعات را با قیمت پایینتر و کیفیت پایینتری انجام دهند. ما در این زمینه با صداقت کامل این اختیار را به شما عزیزان داده تا از بین قطعات مختلف برای تعویض قطعه یخچال فریزر خود اقدام کنید.

ضمانت خدمات در نمایندگی یخچال آرچلیک

در نبود نمایندگی رسمی برندهای خارجی لوازم خانگی در ایران، ضمانت خدمات از دیگر دغدغه های مشتریان عزیز است.
تمامی خدمات ارائه شده توسط فیکسی به مدت 90 الی 180 روز ضمانت میشوند. به همین دلیل بهتر است برای لوازم خانگی خود از خدمات شرکت های معتبر و متخصص در این زمینه استفاده کنید. چرا که علاوه بر ضمانت رسمی خدمات، در صورت وجود مشکل در دسترس و پاسخوی شما هستند و تا رفع کامل مشکل و مسب رضایت شما در کنار شما هستند.

مشکلات متداول یخچال فریزر آرچلیک

  • داغ شدن موتور یخچال فریزر آرچلیک
  • کار نکردن موتور یخچال آرچلیک
  • برفک زدن یخچال آرچلیک
  • از کار افتادن فن یخچال فریزر آرچلیک
  • پارگی لاستیک دور در
  • یکسره کار کردن یخچال فریزر آرچلیک
  • خرابی بورد یخچال فریزر
  • خرابی صفحه نمایشگر یخچال فریزر آرچلیک
  • صدای غیر عادی یخچال فریزر آرچلیک

هزینه تعمیرات یخچال آرچلیک

با زیاد شدن مراکز نامطمئن و افراد سودجو ارائه قیمت و آگاهی از قیمت خدمات تعمیرات لوازم خانگی به یکی از نگرانی های مشتریان تبدیل شده است که البته بسیار به جا و قابل درک است.
البته باید بدانید در زمینه خدمات لوازم خانگی ارائه قیمت و تخمین هزینه خدمات پیش از عیب یابی دقیق توسط متخصص امکان پذیر نیست اما با این حال ما با ارئه نرخ‌نامه مصوب که در سایت فیکسی در دسترس شماست، تلاش کرده ایم شما از حدود قیمت خدمت آگاه سازیم.

اگر با مطالعه این مقاله (نمایندگی یخچال آرچلیک) هنوز هم سوالی دارید میتوانید پایین همین مقاله آن را برای ما بنویسید تا متخصصین فیکسی در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشند.

5/5 - (3 امتیاز)

همین حالا درخواست خود را ثبت کنید

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *