نمایندگی یخچال هیمالیا

هیمالیا با بیش از 50 سال سابقه فعالیت در زمینه تولید لوازم خانگی یکی از قدیمی ترین و مورد اعتماد ترین برندهای حال حاضر ایران است.
هیمالیا که کار خود را با تولید یخچال فریزرهای خانگی و صنعتی آغاز کرد امروزه با حدود 900 پرسنل و 400 نمایندگی خدمات پس از فروش فعالیت می کند.
خدمات پس از فروش لوازم خانگی هیمالیا منحصرا توسط “هیمالیا سرویس” ارائه میشود.

پس اگر یخچال فریزر هیمالیا دارید که هنوز مدت زمان گارانتی آن تمام نشده بهتر است با شماره تلفن مندرج بر روی برگه گارانتی خود با نمایندگی یخچال همیالیا تماس حاصل نمایید.
اما اگر به هر دلیلی اعم از اتمام زمان گارانتی، گم کردن برگه ضمانت نامه، نارضایتی از خدمات و … تمایل دارید از مرکز تخصصی تعمیرات یخچال فریزر و نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر هیمالیا بهره مند شوید کافیست شماره تماس و یا درخواست خود را ثبت کرده و یا با ما تماس بگیرید تا متخصصین فیکسی برای رفع مشکل اقدام کنند.
نصب، سرویس و یا تعمیر یخچال فریزر برعکس ظاهر ساده، تخصصی بوده و نیازمند تجربه و دانش مربوط به آن است. لذا توصیه میکنیم برای یخچال فریزر خود، حتما از خدمات شرکت های تخصصی تعمیرات لوازم خانگی استفاده کنید.

فهرست محتوا

مزایای منحصر به فرد فیکسی در نمایندگی یخچال هیمالیا

فیکسی، مرکز تعمیرات یخچال فریزر هیمالیا با سالها تجربه در زمینه تعمیرات برندهای مختلف یخچال فریزر و دارا بودن متخصصین آموزش دیده و با تجربه متخصص در هر برند، توانسته رضایت تعداد زیادی از مشتریان را جلب کند و به یکی از معتبرترین مراکز تعمیرات یخچال فریزر تبدیل شود.

برای اطلاع از هزینه و تعمیر یخچال و نمایندگی یخچال الکترواستیل کلیک کنید.

1. مشاوره تخصصی تلفنی توسط کارشناس

با ثبت درخواست و یا شماره تلفن خود و یا تماس با مرکز مشاوره تلفنی فیکسی، به متخصص برند یخچال فریزر خود متصل میشوید. کارشناس مربوطه تلاش میکند تا بدون اعزام کارشناس و با راهنمایی تلفنی مشکل یخچال فریزر شما را برطرف کرده و توضیحات لازم را به شما ارائه دهد. توجه کنید در فیکسی مشاوره توسط متخصصین انجام میشود نه اپراتور تلفنی.

2. صداقت و تخصص در ارائه خدمات

شعار ما در فیکسی تخصص و صداقت است چرا که خلا این دو مورد را در زمینه خدمات پس از فروش لوازم خانگی احساس میکنیم. تعمیرات یخچال فریزر شاید به ظاهر ساده به نظر برسد اما نیازمند تخصص و تجربه است تا مدت زمان تشخیص و تعمیر به حداقل برسد.

3. خدمات 24 ساعته

ما در فیکسی به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای سال آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم چرا که میدانیم یخچال فریزر مهمترین لوازم خانگی ست و خرابی آن حتی به مدت چند ساعت میتواند خسارت های زیادی را به شما تحمیل کند.

4. سرعت در ارائه خدمات

یخچال فریزر از لوازم خانگی ست که خاموشی آن حتی به مدت چند ساعت غیر قابل تحمل بوده و میتواند هزینه زیادی را به شما تحمیل کند. پس سرعت در ارئه خدمات از مهمترین موارد در تعمیر یخچال فریزر است. پس از مشاوره تلفنی و اطمینان از الزام مراجعه، متخصصی در کمترین زمان ممکن برای رفع مشکل به محل اعزام میشوند.

5. تعمیر یخچال فریزر در محل

گاهی دیده شده که برخی از تعمیر کنندگان یخچال فریزر برای برخی تعمیرات یخچال فریزر را به کارگاه منتقل میکنند. این کار علاوه بر ریسک آسیب به بدنه و آسیب های دیگر به یخچال فریزر، هزینه نسبتا زیادی را به مشتریان تحمیل میکند. همچنین با تعمیر یخچال فریزر در محل میتوانید ناظر بر تمامی مراحل کار تکنسین باشید.

6. ضمانت خدمات

از موارد بسیار مهم ضمانت خدمات است. تمامی خدمات برای اطمینان شما عزیزان از صحت انجام خدمات به مدت 90 تا 180 روز ضمانت میشوند تا مطمئن باشید بروز مجدد مشکل هزینه ای برای شما ندارد.

7. استفاده از قطعات با کیفیت یا اورجینال

همان طور که میدانید با توجه به وجود تحریم ها، تامین برخی از قطعات اورجینال امکان پذیر نیست. اما نکته حائز اهمیت صداقت تکنسین تعمیرات در این خصوص و افزایش آگاهی شما عزیزان است. ما در فیکسی از باکیفیت ترین قطعات موجود در بازار و در صورت وجود از قطعات اوجینال استفاده میکنیم.

8. نرخ مصوب خدمات نمایندگی یخچال هیمالیا

هر چند در مجموع، برای خدمات نمیتوان مانند کالا قیمت دقیقی اعلام کرده و خدمات میتواند با توجه به سختی کار و مدت زمان کار، مهارت تکنسین، مجل قرارگیری یخچال، میزان عیب و … متفاوت باشد اما هزینه متعارف و معقولی برای خدمات وجود دارد که بیش از آن غیر معقول و خارج از عرف است. ما برای رفاه شما عزیزان، نرخ نامه مصوبی تهیه کرده و در اختیار شما قرار داده ایم تا با اطلاع از قیمت حدودی خدمات، از متعارف بودن نرخ خدمات مطمئن باشید.

9. نظارت شرکت بر مبلغ فاکتور

پس از اتمام کار تکنسین و صدور فاکتور، فاکتور و خدمات انجام شده برای شرکت ارسال شده و در صورت مطابقت با نرخ مصوب، به صورت پیامک برای شما ارسال میگردد. در واقع شرکت بر میزان هزینه دریافتی توسط تکنسین ها نظارت کامل دارد.

مطالعه بیشتر: همه چیز درباره 15 ارور یخچال مابه | علل و روش برطرف کردن

10. پاسخگویی و پیگیری مشکلات احتمالی

در صورت بروز مشکل و یا نارضایتی احتمالی در ارئه خدمات، تا کسب رضایت شما در کنارتان هستیم. به همین دلیل پیشنهاد میکنیم از خدمات شرکتی برای یخچال فریزر خود استفاده کنید زیرا فقط شرکت ها هستند که همیشه پاسخگوی شما بوده و در همه حال رضایت مشتریان را در اولویت قرار میدهند.

11. تماس رضایت در نمایندگی یخچال هیمالیا

پس از انجام کار توسط تکنسین، مرکز تماس فیکسی برای اطمینان از جلب رضایت شما عزیزان با شما تماس گرفته و عملکرد تکنسین از قبیل: سرعت، مهارت، رفتار مناسب، آراستگی ظاهری و … را مورد ارزیابی قرار میدهد تا بتوانیم خدمات را به بالاترین مقدار کیفیت برسانیم.

12. آراستگی ظاهری پرسنل و رعایت نکات بهداشتی

برای بسیاری از افراد آراستگی ظاهری و رعایت بهداشت تکنسین از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به هر حال منزل هر کس حریم خصوصی اوست. تمامی تکنسین های فیکسی علاوه بر آراستگی ظاهری، لباس فرم و کارت پرسنلی، موظف به رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی هستند.

مطالعه بیشتر: بوی بد کولر گازی

برای چه مشکلاتی از یخچال فریزر هیمالیا میتوانیم با فیکسی تماس بگیریم؟

رایج ترین مشکلات یخچال فریزر هیمالیا عبارتند از:

  1. سرو صدای زیاد یخچال فریزر هیمالیا
  2. برفک زدن یخچال فریزر هیمالیا
  3. روشن نشدن یخچال فریزر هیمالیا
  4. گرم بودن یخچال، فریزر و یا هر دو
  5. آبریزی از کف، زیر و یا آبسردکن
  6. یکسره کار کردن موتور یخچال هیمالیا
  7. خرابی آبسردکن و یا یخساز هیمالیا
  8. کار نکردن فن یخچال فریزر هیمالیا

سوالات متداول از نمایندگی یخچال هیمالیا

چرا یخچال فریزر هیمالیا سر و صدای زیادی دارد؟

بسیاری از مشتریان یخچال فریزر هیمالیا برای رفع این مشکل با ما تماس میگیرند و در واقع مشکل بسیار رایجی است. در اغلب موارد مشکل خاصی در دستگاه وجود ندارد و پس از مدتی خود به خود صدا برطرف میشود. اگر اختلالی در عملکرد یخچال فریزر مشاهده نمیکنید ولی سر و صدای عجیبی میشنوید، در برخی مدل های یخچال فریزر هیمالیا طبیعی ست.

اما در صورت وجود اختلال در عملکرد یخچال فریزر با ما تماس بگیرید تا اطلاع از مشکل راهنماییتان کنیم.

۱۰ علت داغ شدن ماشین لباسشویی کلیک کنید.

علت خرابی برد یخچال هیمالیا چیست؟

اگر یخچال فریزر شما دارای بورد الکتریکی ست باید مراقب های بیشتری انجام دهید تا بورد دستگاه آسیب نبیند، چرا که یکی از قطعات مهم یخچال فریزر بورد آن است.

البته در صورت خرابی این قطعه جای نگرانی نیست چرا که میتوان آن را تعمیر کرد و نیازی به تعویض بورد یخچال هیمالیا نیست.

در ادامه راهکارهایی برای مراقبت از بورد یخچال ارائه میدهیم:

  • حتما از استابیلایزر برای یخچال و اساسا لوازم برقی استفاده کنید. از آنجایی که مهمترین دلیل خرابی بورد یخچال نوسانات برق است، مهمترین اقدام برای جلوگیری از خرابی بورد، استفاده از استابیلایزر یا حداقل محافظ برق است.
  • در صورت خرابی یکی از قطعات حتما آن را تعمیر کنید و حتی در صورت وجود سرما و کارکرد مطلوب یخچال، رفع خرابی را پشت گوش نیندازید که میتواند موجب خرابی بورد یخچال شود.
  • به هیچ عنوان یخچال را با آب نشویید. کوچکترین رطوبت میتواند موجب سوختن بورد یا تغذیه آن شود.
  • ارورها یا علامت های غیر عادی روی نمایشگر را جدی بگیرید و برای رفع آن اقدام کنید.

 

در چه ساعاتی از شبانه روز میتوانیم با فیکسی تماس بگیریم؟

در صورت بروز مشکل برای یخچال فریزر خود در تمامی ساعات شبانه روز میتوانید با شماره های فیکسی تماس بگیرید و یا درخواست خود را ثبت کنید تا با شما تماس بگیریم.

آیا در شهرهای اطراف کرج مانند فردیس، هشتگرد، کمال شهر و … امکان ارائه خدمات وجود دارد؟

بله، تمام نقاط استان البرز تحت پوشش فیکسی است

برای تعویض نوار دور درب یخچال هیمالیا چه کنیم؟

برای تعویض نوار دور درب اگر تمایل دارید خودتان اقدام به تعویض آن نمایید کافیست ابعاد آن را اندازه گرفته و اعلاک منید. ما برای شما ارسال کرده و برای نصب آن راهنماییتان میکنیم. اگر هم نیاز به اعزام کارشناس دارید کافیست با ما تماس بگیرید.

در فیکسی نمایندگی یخچال هیمالیا اولویت در تعمیر قطعات است یا تعویض آنها؟

برخی از قطعات امکان تعمیر ندارند و یا تعمیر آنها صرفه اقتصادی ندارد و در صورت تعمیر قابل ضمانت نیستند. اما برخی دیگر قابل تعمیرند. ما در فیکسی در به صرفه ترین و بهترین کار را برایتان انجام میدهیم.

5/5 - (3 امتیاز)

همین حالا درخواست خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *