همین حالا درخواست خود را ثبت کنید

Service Guaranty

24/7Support Center

Experienced Technicians

همین حالا درخواست خود را ثبت کنید

تماس با فیکسی

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

فیکسی، نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی الجی

مرکز تخصصی خدمات ماشین لباسشویی الجی با سالها تجربه و در اختیار داشتن متخصصین با تجربه و کاردان، سالهاست رضایت مشتریان را به همراه داشته است.

پشتیبانی 24 ساعته، ارائه مشاوره تخصصی، اعزام کارشناس در کمترین زمان ممکن و ضمانت خدمات سبب شده همواره رضایت حداکثری مشتریان را به همراه داشته باشیم.

مشاوره قبل از اعزام
مطابق با نرخ اتحادیه
گارانتی 90 روزه خدمات
تکنسین متخصص هر برند
تعمیر در محل
اعزام سریع کارشناس

برای ارتباط با بخش مشتریان با ما تماس بگیرید

مرکز پشتیبانی فیکسی با مشاوران با تجربه و متخصص به صورت 24 ساعته در تمام روزهای هفته آماده پاسخگویی به شما عزیزان است.

تماس با فیکسی
پشتیبانی 24 ساعته

پاسخگویی 24 ساعته

مراحل درخواست نصب سرویس تعمیر ماشین لباسشویی الجی

ثبت درخواست

ثبت درخواست

درخواست خود را به صورت تلفنی یا آنلاین در چند دقیقه ثبت کنید

تماس کارشناسان مشاوره

تماس تکنسین

پس از ثبت درخواست تکنسین با شما تماس گرفته و یا مشاوران تلفنی قبل از اعزام جهت مشاوره و اطمینان از نیاز به مراجعه پاسخگوی شما هستند

تعیین زمان مناسب جهت مراجعه

هماهنگی زمان مراجعه

پس از اطمینان از نیاز به مراجعه، متخصص مربوط به برند و منطقه شما حهت هماهنگی زمان مناسب با شما تماس میگیرد

مراجعه کارشناس

مراجعه تکنسین

تکنسین در سریعترین زمان ممکن به محل شما مراجعه کرده و مشکل رابرطرف مینماید

تماس رضایت

تماس رضایت

پس از انجام کار، مرکز رضایت مشتریان جهت اطمینان از جلب رضایت شما، با شما تماس میگیرند.

مشتریان درباره فیکسی چه میگویند؟

مشتریان راضی
0%
تبدیل مشتری مشترک فعال
0%

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی با در اختیار داشتن متخصصین با تجربه و آموزش دیده سالهاست رضایت مشتریان را به همراه داشته است.
گارانتی خدمات، پشتیبانی 24 ساعته، قطعات اورجینال، متخصصین آموزش دیده و مشاوره تخصصی تنها بخشی از خدماتی ست که ما را به اولین انتخاب مشتریان تبدیل کرده است.
برای ارتباط با بخش مشتریان در استان های تهران و البرز تنها کافیست با شعب ما تماس گرفته و یا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا با شما تماس بگیریم.

  1. شعبه استان تهران: 91300069-021
  2. شعبه استان البرز: 91300600-026

با ارتباط با بخش مشتریان علاوه بر درخواست پشتیبانی، میتوانید از خدمات مشاوره تخصصی و یا اعزام کارشناس در کوتاه ترین زمان ممکن بهره‌مند شوید.

ارتباط با بخش مشتریان خدمات پس از فروش الجی (LG)

جهت ارتباط با بخش مشتریان الجی یا برای تعمیر یخچال ال جی میتوانید از دو طریق فرم درخواست آنلاین و تماس با شعب تهران و البرز از خدمات مشاوره و اعزام کارشناس بهره‌مند شوید.
پس از تماس و ثبت درخواست مراحل زیر به ترتیب انجام خواهد شد:

  • تماس با کارشناسان و ثبت درخواست
  • ارائه مشاوره تخصصی و اطمینان از نیاز به مراجعه حضوری
  • ارجاع به کارشناس در صورت نیاز به اعزام
  • تماس کارشناس جهت هماهنگی زمان مناسب مراجعه
  • مراجعه کارشناس و عیب یابی و متعاقبا اعلام هزینه
  • رفع مشکل حدالامکان در مراجعه اول در صورت توافق
  • تماس مرکز رضایت مشتریان و اطمینان از کسب رضایت از عملکرد تکنسین

فیکسی چه برندها یا چه لوازم خانگی را تعمیر میکند؟

با توجه به تجربه این شرکت و همچنین حضور نیروهای با تجربه در تمامی برندها کارشناس داشته، تعمیر یخچال و ماشین لباسشویی در دستور کار ماست. 

موارد زیر برخی از خدمات ویژه ما به مشتریان است. 

تعمیر یخچال دوو

تعمیر یخچال سامسونگ

تعمیر ظرفشویی بوش

تعمیر لباسشویی سامسونگ 

تعمیر یخچال فریزر بوش 

و….

نمایندگی خدمات پس از فروش الجی (LG)

همانطور که میدانید تا سال 1397 برندهای کره ای مانند الجی و سامسونگ در ایران به صورت رسمی فعالیت میکرده و نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش گسترده ای در ایران داشته اند.

از این سال و با تحریم لوازم خانگی خارجی توسط ایران، این برندها و اساسا تمام برندهای لوازم خانگی خارجی از ایران خارج شده و به فعالیت خود در ایران پایان دادند.

از آن سال و با توجه به وجود این برندها در ایران و همچنین ورود محدود برندهای خارجی، شرکت های مختلفی اقدام به ارائه خدمات پس از فروش این برندها در ایران کردند.

شاید این سوال برایتان مطرح شود که چگونه این برندها با وجود تحریم و ممنوعیت واردات لوازم خانگی خارجی، وارد ایران میشوند؟

برندهای خارجی از طریق قاچاق و از مجاری غیرقانونی و یا به صورت محدود و از طریق مجاری قانونی ورود به کشور، مانند بانه و دیگر مناطق موجود در مرز، وارد ایران میشوند و اغلب شرکت هایی بر ورود آنها نظارت کرده که خود وارد کننده این کالاها هستند.

نبود شرکت های رسمی برندهای خارجی و نمایندگی آنها و نبود نظارت شرکت های اصلی بر خدمات و کالاها برای مشتریان نگران کننده بوده و این سوال مطرح است که در چنین شرایطی برای تعمیر لوازم خانگی خارجی خود چه کنیم و چگونه میتوان به شرکت ها اطمینان داشت؟

در این شرایط باید از خدمات شرکتی استفاده کنید که بتواند اطمینان و آرامش خاطر را برایتان ایجاد کند.
اما شرایط این شرکت چیست؟

به این نوشته امتیاز دهید page