نمایندگی یخچال زیمنس

زیمنس از برندهای آلمانیست که اغلب آن را با قطعات الکترونیکی میشناسیم. کیفیت ساخت و دوام محصولات، زیمنس را به برندی محبوب تبدیل کرده است.
زیمنس در ایران نمایندگی رسمی فروش و متعاقبا نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش نداشته و خدمات پس از فروش آن را شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش لوازم خانگی ارائه میدهند.
پس اگر یخچال فریزر زیمنس دارید و در کارکرد آن اختلالی ایجاد شده باید با یکی از مجموعه‌های تعمیرات لوازم خانگی تماس بگیرید تا برای رفع مشکل اقدام کنند.
برای پیدا کردن نمایندگی یخچال زیمنس احتمالا در اینترنت با شرکت‌ها و افراد بسیاری مواجه شده‌اید که بعضا ادعای نمایندگی این برند را دارند و یا با تماس با 118 لیستی از شماره تلفن در اختیار شما قرار داده شده که بعنوان نمایندگی این برند فعالیت می‌کنند.

اما با بالا رفتن قیمت لوازم خانگی، بخصوص برندهای خارجی، و بالا رفتن هزینه تعمیرات و قطعات، میتوان به هر کسی اعتماد کرد؟
از دغدغه های مشتریان در خدمات پس از فروش لوازم خانگی به خصوص در رابطه با برندهای خارجی

  •  کیفیت قطعات
  • ضمانت خدمات
  •  تخصص تکنسین در برند مورد نظر
  • و قیمت خدمات

است که قابل درک بوده و البته نگرانی به جاییست.

فهرست محتوا

مرکز خدمات پس از فروش و نمایندگی یخچال زیمنس

در رابطه با خدمات پس از فروش یخچال زیمنس، معدود شرکت هایی وجود دارند که قابل اعتماد و خوشنام بوده و میتوانید با خیال راحت یخچال فریزر خود را به آنها بسپرید.
برای انتخاب بهترین شرکت برای دریافت خدمات یخچال فریزر زیمنس خود لازم است به مواردی از قبیل:

  1.  پشتیبانی و پاسخگویی مناسب
  2. تخصص تکنسین‌ها
  3. و ضمانت خدمات

توجه کنید. این سه مورد مواردی هستند که تفاوت بین یک مرکز خدمات پس از فروش لوازم خانگی خوب و یک مرکز نامناسب را ایجاد میکنند.
در زمینه تعمیرات لوازم خانگی پیشنهاد میکنیم حتما از خدمات “شرکتی” و البته شرکت های معتبر استفاده کنید. چرا که تنها شرکت‌ها هستند که تیم پشتیبانی داشته و در صورت وجود هرگونه مشکل علاوه بر دسترسی سریع و ثبت سریع نارضایتی، آن را پیگیری کرده و تا رفع کامل مشکل و اخذ رضایت شما در کنار شما هستند.

فیکسی: نمایندگی یخچال اسنوا

فیکسی نمایندگی یخچال زیمنس

با در اختیار داشتن متخصصین تحصیلکرده و با تجربه برای هربرند، تخصص را هدف اصلی قرار داده تا مشکل یخچال فریزر شما را در کوتاهترین زمان ممکن تشخیص و برطرف کند. چون میدانیم بیشترین کاستی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی “تخصص” است که موجب بیشترین ضرر برای مشتریان میشود.
هرچند اصول کار تمامی یخچال فریزرها یکسان است اما تعمیر یخچال فریزرها برندهای مختلف نیازمند تجربه در زمینه همان برند یخچال فریزر است. پس بسیار مهم است که تکنسین مشاور و اعزامی در زمینه برند زیمنس تخصص و تجربه کافی داشته باشد.

فیکسی: نمایندگی یخچال آرچلیک

فیکسی؛ نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر زیمنس

1. مشاوره تخصصی رایگان

گروهی از تکنسین های فیکسی به صورت 24 ساعته در تمام روزهای سال آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند. پس از ثبت سفارش به صورت آنلاین یا تلفنی، متخصصین فیسکی برای ارائه مشاوره رایگان با شما تماس میگیرند تا مطمئن شوند مشکل یخچال فریزر شما نیاز به مراجعه حضوری تکنسین دارد.

2. ضمانت خدمات

تمامی خدمات ارائه شده در فیکسی شامل ضمانت 90 تا 180 روزه هستند تا با خیال راحت از تخصص تکنسین ها یخچال فریزر خود را به گروه فیکسی بسپارید. مدت زمان ضمانت خدمات در سیستم ثبت شده که ضامن کیفیت خدمات ماست.

3. تخصص تکنسین‌ها در نمایندگی یخچال زیمنس

“تخصص” در فیکسی از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که هدف ما رفع خلا تخصص در زمینه تعمیرات لوازم خانگی ست. تمامی تکنسین های فیکسی دوره های فنی و حرفه ای را سپری کرده و با سابقه چندین ساله در زمینه یخچال فریزر زیمنس، با یکبار مراجعه مشکل یخچال فریزر شما را برطرف میکنند.

برای راهنمای خرید یخچال روی لینک کلیک کنید.

4. قیمت‌ مصوب خدمات

ما برای رفاه حال شما عزیزان و همچنین کسب اعتماد شما اقدام به ارائه تعرفه مصوب خدمات نموده‌ایم. در فیسکی تمامی خدمات مطابق نرخ‌نامه مصوب بوده که در سایت فیکسی در دسترس شما مشتریان عزیز است. در این صورت میتوانید از منصفانه بودن قیمت خدمات و همچنین عدم اخذ هزینه اضافی مطمئن باشید.

5. سرعت خدمات

در تعمیرات یخچال فریزر سرعت خدمات از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که یخچال فریزر از لوازم خانگی بسیار مهم بوده که خرابی آن حتی به مدت چند ساعت میتواند مشکلات و هزینه زیادی به خانواده تحمیل کند. ما با آگاهی از این موضوع، تلاش کرده ایم علاوه بر اعزام تکنسین در سریعترین زمان ممکن، در اولیم مراجعه مشکل یخچال فریزرتان را برطرف کنیم.

6. استفاده از قطعات اورجینال و باکیفیت

ما در تلاشیم تا برای تعمیرات هر برند از قطعات اورجینال همان برند که رسما توسط همان برند تولید شده استفاده کنیم. البته گاهی این امر به دلیل تحریم ها و عدم واردات قطعات اورجینال ممکن نیست. ما با صداقت شما را در جریان کیفیت قطعات، کشور و شرکت سازنده قرار داده و انتخاب بین قطعات شرکت های مختلف را به خود شما میسپاریم.

7. تعمیر یخچال فریزر در محل توسط نمایندگی یخچال زیمنس

تمامی خدمات یخچال فریزر در محل انجام شده و نیاز به حمل و جابجایی ندارد. در این صورت علاوه بر کاهش هزینه، ریسک آسیب به یخچال فریزر ئر اثر جابجایی نیز از بین میرود. همچنین با تعمیر یخچال در محل، میتوانید بر مراحل کار تکنسین نظارت داشته و از صحت انجام کار اطمینان حاصل کنید.

مراحل انجام کار در فیکسی (از ثبت سفارش تا تماس رضایت)

1. ثبت سفارش: در این مرحله درخواست خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی در چند ثانیه ثبت میکنید.
2. ارتباط با متخصص و ارائه مشاوره: در صورت تماس تلفنی اطلاعات شما ثبت و به متخصص مربوط به برند زیمنس، جهت ارائه مشاوره تخصصی متصل میشوید. در صورت ثبت سفارش آنلاین، متخصص مربوطه پس از چند دقیقه با شما تماس خواهد گرفت.
3. مراجعه تکنسین: در صورت اطمینان از الزام به مراجعه حضوری تکنسین، مشخصات شما به نزدیکترین تکنسین ارجاع داده شده و جهت تنظیم زمان مناسب برای مراجعه با شما تماس گرفته میشود.
4. ارسال فاکتور: پس از اتمام کار و صدور فاکتور، فاکتور شما جهت تایید برای شرکت ارسال شده و در صورت مطابقت با نرخ مصوب، برای شما پیامک میشود.
5. تماس رضایت: پس از انجام کار، از طرف مرکز یا نمایندگی یخچال زیمنس با شما تماس گرفته میشود تا میزان رضایت شما و نحوه عملکرد تکنسین مورد ارزیابی قرار گیرد.

مقاله مرتبط: بهترین مارک یخچال و فریزر ایرانی و خارجی

مشکلات متداول یخچال فریزر زیمنس

  • برفک زدن یخچال فریزر زیمنس
  • گرم شدن یخچال فریزر
  •  گرم شدن بیش از اندازه موتور زیمنس
  • صدای نامعمول یخچال فریزر زیمنس
  • خرابی فن و صدای غیر معمولی داخل یخچال
  • برق نداشتن یخچال فریزر زیمنس
  • خاموش بودن نمایشگر
  • روشن نشدن یخچال فریزر زیمنس

سوالات متداول در زمینه یخچال فریزر زیمنس

1. آیا برند زیمنس در ایران نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش دارد؟

خیر، هیچ یک از برندهای خارجی اعم از زیمنس در ایران نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش ندارند و تنها ارائه دهندگان خدمات پس از فروش این برند شرکت ها و اشخاص هستند.

2. برای خدمات پس از فروش لوازم خانگی زیمنس با چه کسی تماس بگیریم؟

در زمینه خدمات پس از فروش لوازم خانگی زیمنس، شرکتهای معتبری وجود دارند که میتوانید از خدماتشان استفاده کنید. شرکت های معتبر نمایندگان مجاز تعمیرات لوارم خانگی بوده، خدمات را ضمانت میکنند و 24 ساعته پاسخگوی شما هستند.

3. آیا قطعات اورجینال زیمنس در ایران وجود دارد؟

برخی از قطعات اورجینال زیمنس در ایران موجود بوده ولی برخی از قطعات موجود نیستند و از قطعات مشابه استفاده میشود. نکته حائز اهمیت صداقت کارشناس در زمینه قطعات است.

4. چگونه با یک شرکت معتبر خدمات پس از فروش زیمنس ارتباط برقرا کنیم؟

برای ثبت درخواست نصب، سرویس و یا تعمیر یخچال زیمنس خود کافیست با ما (نمایندگی یخچال زیمنس) تماس بگیرید و یا درخواست خود را در چند ثانیه به صورت آنلاین ثبت کنید. برای این کار آیکون ثبت درخواست را در پایین صفحه لمس کنید.

5. آیا خدمات فیکسی نمایندگی یخچال زیمنس 24 ساعته است؟

بله ما به صورت 24 ساعته در تمام روزهای سال پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

6. آیا خدمات یخچال فریزر زیمنس در محل انجام میشود؟

بله، تمامی خدمات در محل انجام شده و نیاز به هیچگونه جابجایی و صرف هزینه سنگیم جابجایی و ریسک آسیب به دستگاه نیست.

7. آیا شرکت به فاکتور اعلام شده توسط تکنسین نظارت دارد؟

بله، پیش از اعلام فاکتور به شما عزیزان، تکنسین فاکتور را با جزئیات خدمات و قطعات برای شرکت ارسال کرده و مورد بررسی قرار میگیرد. در صورت صحت مبلغ و تطابق با نرخ مصوب، به صورت پیامک به اطلاع شما عزیزان میرسد.

5/5 - (3 امتیاز)

همین حالا درخواست خود را ثبت کنید

2 پاسخ

    1. سلام وقت بخیر
      فیکسی مرکز خدمات پس از فروش زیمنس می باشد.متاسفانه در حال حاضر در مشهد امکان ارائه خدمات وجود ندارد.اما بزودی آماده انجام این کار برای هم وطنان مشهدی هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *