به تیم فیکسی بپیوندید

پر کردن موارد ستاره دار الزامی ست
استخدام

فیکسی, مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی

به این نوشته امتیاز دهید page

شرایط کاری تکنسین‌ها در فیکسی

تکنسین‌ها, آخرین مجرای ارتباطی شرکت با مشتریانند که مستقیما با جامعه هدف شرکت در ارتباطند. می‌توان گفت تکنسین‌ها مهمترین پرسنل فیکسی‌اند چرا که مستقیما ارزش‌های شرکت را به مشتریان انتقال می‌دهند.

برای اطمینان از اطلاع شما تکنسین‌های عزیز از ارزش‌های فیکسی, این منشور را آماده کرده‌ایم تا شما برای هدف نهایی, که رساندن خدمات پس از فروش لوازم خانگی به سطح بالایی از کیفیت است, با ما همراه شوید.

  • با هر میزان سابقه و تجربه میتوانید به تیم فیکسی بپیوندید. اگر مبتدی هستید و به تعمیرات لوازم خانگی علاقه مندید تنها کافیست در دوره های کاراموزی فیکسی شرکت کنید و متخصص شوید. پس از سپری کردن دوره کاراموزی و قبولی در آزمون, رسما از همکاران ما خواهید شد.
  • اگر تخصص و سابقه کار دارید, تنها کافیست فرم استخدام را پر کرده و منتظر تماس ما باشید.
  • شرکت بنا به تخصص و محدوده انتخابی شما مشتریان را از طریق نرم افزار نصب شده در تلفن همراهتان به شما متصل می‌کند.
  • تمامی خدمات فیکسی در محل مشتری انجام می‌شود.
  • درصد دریافتی تکنسین‌ها بین 50 تا 60 درصد بوده و بستگی به ارزیابی مشتریان از عملکرد تکنسین دارد.
  • پس از انجام کار توسط تکنسین, پرسنل مرکز تماس فیکسی با مشتری تماس گرفته و عملکرد تکنسین را مورد ارزیابی قرار می‌دهند. بنا بر این ارزیابی تکنسین‌ها رتبه بندی شده و با توجه به این رتبه درصد میگیرند. (هر چه رتبه بیشتری بگیرید درصد بیشتری دریافت می‌کنید)
  •  تمامی تکنسین‌ها موظفند لباس فرم به تن و کارت پرسنلی (کارت تخصص) به همراه داشته باشند.
  • کارت پرسنلی پس از ارزیابی تکنسین از نظر فنی و قبولی در آزمون فیکسی صادر خواهد شد.

ایجاد روابط بر پایه اعتماد بسیار با ارزش‌تر از سودی ست که هر مشتری برای مان دارد. چرا که ما به آینده و ایجاد روابط بلند مدت می‌اندیشیم.

شاد و سربلند باشید