تعمیر لباسشویی

اگر به دنبال بررسی تعمیر ماشین لباسشویی و خرابی های رایج انواع ماشین لباسشویی هستید، ما در فیکسی در کنار شما هستیم تا از مشکلات ماشین لباسشویی خود مطلع شوید. ارائه‌ی مشاوره رایگان 24 ساعته، تعمیر در منزل و تعمیرکار متخصص در تعمیرات ماشین لباسشویی ایرانی و خارجی از خدمات ما در فیکسی است. همین حالا درخواست خود را ثبت کنید تا با شما تماس بگیریم.

مشاوره قبل از اعزام
مطابق با نرخ اتحادیه
گارانتی 90 روزه خدمات
تکنسین متخصص هر برند
تعمیر در محل
اعزام سریع کارشناس

مراحل درخواست نصب سرویس تعمیر ماشین لباسشویی

ثبت درخواست

ثبت درخواست

ثبت درخواست به صورت تلفنی یا از طریق فرم درخواست آنلاین

تماس کارشناسان مشاوره

تماس تکنسین

تماس تکنسین برای مشاوره و اطمینان از نیاز به مراجعه حضوری

تعیین زمان مناسب جهت مراجعه

هماهنگی زمان مراجعه

هماهنگی زمان مناسب جهت مراجعه تکنسین

مراجعه کارشناس

مراجعه تکنسین

مراجعه حضوری تکنسین برای رفع مشکل

تماس رضایت

تماس رضایت

تماس مرکز رضایت مشتری جهت اطمینان از رضایت شما از خدمات ارائه شده

برای ارتباط با بخش مشتریان با ما تماس بگیرید

ما با بیش از 15 سال تجربه و در اختیار داشتن متخصصین تحصیلکرده و مجرب، با بیش از 2500 مشترک فعال همواره رضایت مشتریان را به همراه داشته‌ایم.

تماس با فیکسی
پشتیبانی 24 ساعته

پاسخگویی 24 ساعته

رایج ترین مشکلات ماشین لباسشویی

ماشین های لباسشویی ممکن است با طیف وسیعی از مشکلات مواجه شوند که ممکن است عملکرد عادی آنها را مختل کند. برخی ازمشکلات رایج عبارتند از:

  • روشن نشدن لباسشویی
  • آبگیری نکردن لباسشویی نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی
  • باز نشدن درب لباسشویی
  • نشتی آب ماشین لباسشویی بوی بد ماشین لباسشویی
  • تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی
  • لرزش ماشین لباسشویی
  • غیر عادی بودن صدای ماشین لباسشویی
  • ارور ماشین لباسشویی

عیب یابی ماشین لباسشویی

  1. روشن نشدن لباسشویی: از ورود برق به ماشین لباسشویی خود اطمینان حاصل نمایید. در صورت اطمینان از ورود برق به ماشین لباسشویی، به احتمال زیاد ایراد از سیم کشی و برد ماشین لباسشویی می باشد.
  2. آبگیری نکردن لباسشویی: از باز بودن شیر آب و تا نخوردن شلنگ ورودی آب اطمینان حاصل نمایید. اگر همچنان ماشین لباسشویی آبگیری نمی کند، احتمال وجود مشکل در شیر برقی، برد و سیم کشی وجود دارد.
  3. نچرخیدن دیگ ماشین: لباسشویی نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی ممکن است به دلیل پارگی تسمه، خرد شدن بلبرینگ و یا شفت دیگ، عدم کارکرد صحیح موتور، سیم کی و برد باشد.
  4. باز نشدن درب لباسشویی: در صورت باز نشدن درب لباسشویی به احتمال فراوان ایراد از سوییچ درب لباسشویی یا سیم کشی و برد می باشد.

5. نشتی آب ماشین لباسشویی: اگر متوجه شدید از زیر ماشین لباسشویی آب نشت می کند، به احتمال زیاد محل نشتی، اتصالات و شیلنگ های ماشین لباسشویی می باشد.

6. بوی بد ماشین لباسشویی: بوی بد ماشین لباسشویی اغلب به دلیل تجمع باکتی و آلودگی های حاصل از شستشوی لباس در محفظه و لاستیک دور در ماشین لباسشویی می باشد.

7. تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی: علت تخلیه نکردن آب لباسشویی می تواند به دلایل مختلفی اعم از مسدود بودن لوله تخلیه، مسدود شدن یا خرابی پمپ تخلیه یا مشکل در سیم کشی یا برد ماشین لباسشویی باشد.

8. لرزش ماشین لباسشویی: لرزش ماشین لباسشویی اغلب به دلیل ناترازی اتفاق می افتد اما گاهی نیز ممکن است به علت عدم تعادل وزن لباس ها در لباسشویی و یا خرابی پایه ها و کمک فنر های ماشین لباسشویی باشد.

9. صدای زیاد ماشین لباسشویی: بسیاری از صداهای غیر عادی ماشین لباسشویی به دلیل لرزش ماشین لباسشویی ست اما اگر ماشین لباسشویی لرزش نداشته اما صدای غیر عادی ایجاد می کند باید تسمه، بلبرینگ شفت باشد که با تعویض بلبرینگ ماشین لباسشویی این مشکل برطرف می شود.

10. ارور ماشین لباسشویی: ارور ماشین لباسشویی زمانی به وجود می آید که مشکلی در ماشین لباسشویی وجود داشته باشد. ارور ماشین لباسشویی از حروف انگلیسی و بعضی اعداد تشکیل شده که نشان دهنده مشکل ماشین لباسشویی می باشد.

فیکسی؛ مرکز خدمات پس از فروش و نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

تیم تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی فیکسی در غرب استان تهران و استان البرز  آماده است تا هر نوع اشکالاتی که در ماشین لباسشویی شما وجود دارد را تعمیر کند. در صورتی که با هر یک از مشکلات ماشین لباسشویی برخورد داشتید و خودتان قادر به حل مشکلات ذکر شده نبودید، میتوایند همین حالا با شماره تلفن نمایندگی تعمیرات فیکسی تماس حاصل فرمایید یا فرم مربوط به خرابی لباسشویی نمایندگی تعمیرات لباسشویی فیکسی را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما در ارتباط باشند.

فیکسی در کنار شما

از تجربه و تخصص تیم فنی فیکسی بهره بگیرید و مشکلات رایج ماشین لباسشویی مانند تعویض بلبرینگ، مشکلات لرزش، ارورهای نمایش داده شده را به صورت حرفه‌ای برطرف کنید. با ما همراه باشید و از خدمات تعمیرات لباسشویی در غرب استان تهران و استان البرز بهره‌مند شوید.

برای دریافت مشاوره رایگان و همچنین خدمات تعمیرات لباسشویی غرب استان تهران و استان البرز، با ما تماس بگیرید. تیم فیکسی آماده‌ی پاسخگویی به شما در تمامی ساعات شبانه‌روزی است. با کلیک بر روی لینک زیر، فرم تماس را پر کنید و از مشاوره رایگان ما بهره‌مند شوید.

سوالات متداول

 بله، تیم تعمیرات لوازم خانگی فیکسی در غرب تهران و استان البرز آماده‌ی ارائه خدمات تعمیرات لباسشویی در محل شماست. تعمیرات در منزل از مزایایی است که با استفاده از آن می‌توانید در هزینه و زمان خود صرفه‌جویی کنید. تیم فنی فیکسی با تجهیزات حرفه‌ای و تخصص لازم، به سرعت مشکلات ماشین لباسشویی شما را عیب یابی کرده و با صبر و حوصله در خدمت شماست.

در صورتی که  نیاز به تعویض بلبرینگ ماشین لباسشویی یا تعمیر دیگ لباسشویی باشد، با توجه به زمان بر بودن روال تعمیر و پر سر و صدا بودن تعمیرات، به منظور رعایت آرامش شما این فرایند در تعمیرگاه مجاز نمایندگی لوازم خانگی فیکسی صورت میگیرد.

تمامی هزینه های تعمیرلباسشویی در فیکسی اعم از ایاب ذهاب، عیب یابی ماشین لباسشویی،تعمیر و یا تعویض قطعات  مطابق با نرخ اتحادیه میباشد و شما میتوانید قبل از اعزام تعمیرکار لباسشویی به منزل خود، با ما در تماس باشید.

مشتریان درباره فیکسی چه میگویند؟

مشتریان راضی
0%
تبدیل مشتری مشترک فعال
0%
5/5 - (6 امتیاز)