فیکسی نمایندگی یخچال الکترواستیل

مرکز تخصصی تعمیرات یخچال فریزرهای الکترواستیل با در اختیار داشتن متخصصین آموزش دیده و با تجربه در زمینه تعمیرات یخچال الکترواستیل و تسلط بر تمامی مدل‌های قدیمی و جدید این برند اقدام به نصب، سرویس و تعمیر این برند مینماید.
اگر برای نصب، سرویس و یا تعمیرات یخچال فریزر الکترواستیل خود نیاز به مشاوره و یا مراجعه حضوری کارشناس دارید کافیست با ما تماس بگیرید و یا درخواست خود را در چند ثانیه ثبت کنید تا متخصصین فیکسی با شما تماس بگیرند.

برای چه مشکلاتی با مرکز خدمات پس از فروش یا نمایندگی یخچال الکترواستیل تماس بگیریم؟

  • ارورهای روی نمایشگر یخچال
  • سرد نکردن یخچال فریزر
  • برفک زدن یخچال فریزر
  • صدای عجیب کمپرسور
  • صدای عجیب فن
  • روشن نشدن یخچال فریزر
  • یکسره کار کردن یخچال فریزر
  • جمع شدن آب زیر جامیوه ای و یا زیر یخچال فریزر

مطالعه بیشتر: بهترین مارک یخچال فریزر ایرانی

فیکسی برای حل مشکلات یخچال الکترواستیل چه کمکی به شما می‌کند؟

برای هر کدام از مشکلات رایجی که ممکن است یخچال فریزر شما با آن مواجه شود کافیست با ما تماس بگیرید و یا درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا متخصصین فیکسی با شما تماس گرفته و پس از مشاوره تلفنی و اطمینان از لروم مراجعه، نزدیک‌ترین متخصص را به محل شما اعزام کنند.

  1. ابتدا درخواست خود را به صورت تلفنی و یا آنلاین ثبت می‌کنید.
  2. متخصصین فیکسی در کمتر از چند دقیقه با شما تماس می‌گیرند تا مشاوره لازم را به شما ارائه دهند.
  3. در صورت اطمینان از لزوم مراجعه، تکنسین طبق زمانبندی شما به محل اعزام میشود.
  4. پس از عیب یابی به شما هزینه تعمیر یخچال اعلام شده و در صورت موافقت، تکنسین اقدام به تعمیر و رفع مشکل یخچال فریزر الکترواستیل شما عزیزان می‌کند.
  5. پس از انجام کار و رفع مشکل، هزینه فاکتور برای شرکت ارسال شده و در صورت تایید مبلغ فاکتور توسط شرکت، پیامکی حاوی مبلغ فاکتور به شما ارسال شده و در صورت مطابقت با مبلغ ارائه شده توسط تکنسین میتوانید اقدام به پرداخت آن نمایید.
  6. و در پایان پس از اتمام کار مرکز رضایت مشتری با شما تماس گرفته تا از نحوه کار و میزان رضایت شما عزیزان نظرسنجی انجام شود.

چرا باید از خدمات فیکسی برای یخچال فریزر الکترواستیل خود استفاده کنیم؟

  • امکان مشاوره تلفنی با تکنسین های متخصص نمایندگی یخچال الکترواستیل در تمام روزهای سال این امکان را به شما میدهد تا قبل از مراجعه از لزوم مراجعه تکنسین مطمئن شده و یا در صورت توان، خود مشکل یخچال فریزر الکترواستیل خود را برطرف کنید.
  • مشاوره رایگان در نزدیک به 50 درصد موارد مشکل یخچال فریزر شما را بدون هزینه برطرف مینماید.
  • متخصصین فیکسی در تمام ساعات شبانه روز و در تمام روزهای سال پاسخگوی شما عزیزان هستند.
  • استفاده از قطعات مرغوب و اورجینال شرکتی و از دیگر مزایای استفاده از خدمات فیکسی است.
  •  ما از اهمیت یخچال فریزر در خانه شما آگاهیم به همین جهت در صورت نیاز به مراجعه در سریعترین زمان ممکن خود را به شما میرسانیم.
  •  تمامی خدمات فیکسی به مدت 90 الی 180 روز ضمانت میشوند.
  • شرکت بر فاکتورهای تکنسینها نظارت کامل داشته و قبل از پرداخت تسوط شما عزیزان، آنها را تایید مینماید.
  • تمامی هزینه های خدمات در سایت فیکسی در دسترس شما هستند و میتوانید با اطمینان از تعرفه اقدام به ثبت درخواست خود نمایید.
  • ما با آموزش تکنسینها و بررسی تجربیات آنها، متخصص ترینها را در اختیار داریم که با یکبار مراجعه مشکل را برطرف مینمایند.
  • تمامی تکنسین های فیکسی علاوه بر تخصص از فیلترهای دیگری نظیر آراستگی ظاهری و شئونات اخلاقی نیز عبور میکنند.
  • تکنسین های فیکسی با لباس فرم و کارت پرسنلی به منزل شما مراجعه کرده چرا که ما به آراستگی اهمیت میدهیم و میدانیم آراستگی و پاکیزگی تکنسینی که وارد منزل شما می‌شود چه اندازه اهمیت دارد.
  • مرکز رضایت مشتری فیکسی با تماس و ارزیابی عملکرد تکنسین، از رضایت و خرسندی شما از خدمات ارائه شده اطمینان حاصل مینماید.

تعمیرات یخچال فریزر الکترواستیل در محل شامل چه خدماتی می شود؟

تمامی خدمات ارائه شده توسط فیکسی در محل شما انجام میشود و به هیچ عنوان برای هیچ یک از خدمات (به غیر از رنگ و صافکاری) نیازی به جابجایی دستگاه نیست.
جابجایی یخچال فریزر برای تعمیرات علاوه بر هزینه سنگین، ریسک آسیب به دستگاه را بالا میبرد. همچنین با توجه به اهمیت یخچال فریزر در منزل، جابجایی دستگاه میتواند بسیار زمان بر باشد.
تمامی خدمات فیکسی در محل شما انجام شده و شما عزیزان میتوانید با نظارت بر انجام کار توسط تکنسین، از انجام صحیح کار اطمینان حاصل کنید.

برای تعمیرات ۲۴ ساعته یخچال کلیک کنید.

اعزام تکنسین متخصص در کمترین زمان ممکن

ما از اهمیت یخچال فریزر و مشکلاتی که خرابی این دستگاه مهم آشپزخانه میتواند برایتان ایجاد کند آگاهیم. به همین جهت تکنسین خود را در سریعترین زمان ممکن به محل اعزام میکنیم.
همچنین با ارسال قطعات مورد نیاز جهت تعمیر به محل در صورت امکان، تلاش میکنیم تا مشکل یخچال فریزر الکترواستیل شما در سریعترین زمان ممکن تعمیر کرده تا بتوانبد هرچه سریعتر از یخچال فریزر خود استفاده کنید.

برای ارتباط با نمایندگی یخچال زیمنس کلیک کنید.

ضمانت خدمات در نمایندگی یخچال الکترواستیل

از موارد بسیار با اهمیت برای مشتریان ضمانت خدمات است. تمامی خدمات ارائه شده توسط فیکسی (نمایندگی یخچال الکترواستیل) به مدت 90 الی 180 روز ضمانت میشوند و در صورت وجود مشکل مشابه بدون نیاز به صرف هزینه مشکل برایتان برطرف خواهد شد.
دقیقا به همین دلیل بهتر است از خدمات شرکت های معتبر در زمینه خدمات پس از فروش یخچال فریزر الکترواستیل خود استفاده کنید چرا که فقط شرکت های معتبر علاوه بر ضمانت خدمات ارائه شده، همیشه پاسخگوی شما هستند و مسئولانه اقدام به رفع مشکل شما مینمایند.

مطالعه بیشتر: علت داغ شدن ماشین لباسشویی

سابقه یخچال فریزر الکترواستیل

الکترواستیل با نزدیک به 50 سال سابقه تولید انواع یخچال فریزرهای فروشگاهی، صنعتی و خانگی با ظرفیت تولید سالانه 30هزار عدد یخچال فریزر صنعتی و 500هزار عدد یخچال فریزر خانگی یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی در ایران است.
شرکت الکترواستیل با شبکه ای گسترده از مراکز فروش و خدمات پس از فروش یکی از معتبرترین برندهای حال حاضر صنعت یخچال فریزر است.
اما اگر گارانتی یخچال فریزر الکترواستیل شما به پایان رسیده و یا به هر دلیلی تمایل به تعویض مرکز خدمات پس از فروش خود دارید با ما نمایندگی یخچال الکترواستیل تماس بگیرید تا تجربه ای از خدمات با کیفیت را برایتان رقم بزنیم.

5/5 - (3 امتیاز)

همین حالا درخواست خود را ثبت کنید

2 پاسخ

    1. سلام وقتتون بخیر
      فیکسی مرکز خدمات پس از فروش الکترواستیل است.در صورت نیاز مشاوره با کارشناس با شماره 02191300069 و 02691300600 تماس بگیرید و یا از طریق واتساپ با کارشناس در ارتباط باشید.
      حتی میتوانید فرم درخواست در سایت را پر کرده تا کارشناسان مرتبط با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *